Μετά από δυο μήνες σχεδόν, πάλι εδώ.
Διάφορες υποχρεώσεις με έκαναν να απέχω. Σας διάβαζα όμως όλους, είτε με σχόλια, είτε χωρίς.
Όπως χάζευα στις παλιές μου αναρτήσεις, στάθηκα σε μια πολύ αγαπημένη. Η δεύτερη μου ανάρτηση αν δεν απατώμαι.
Θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας ξανά:
"Κάποια χρόνια πριν,τρία θαρρώ θα είναι,τέτοια εποχή όπως πάντα......Κρήτη,που αλλού.Είναι απόγευμα λίγο πριν δύσει ο ήλιος,και εμείς μέσα στο αυτοκίνητο,χωρίς συγκεκριμένο προορισμό,παρεάκι καλό και από τα λίγα.Που πάμε Μηνά ρωτούσα,να προλάβουμε το ηλιοβασίλεμα μου έλεγε. Χωρίς προορισμό,να προλάβουμε τον ήλιο πριν δύσει.Θυμάμαι πως συναντήσαμε μια ταβερνούλα στο πουθενά και καθήσαμε......ένα σπίτι φιλικό και κεράσματα....και μετά στον ψαραντώνη να τραγουδάει την πετροπέρδικα και να μας παίρνει το πρωί.... Το πεθύμησα αυτό το ηλιοβασίμεμα..........
στο Φωτεινάκι,στην Βίλκα,στην Ειρήνη και στον Μηνά....σε εκείνο το παρεάκι"
Καλό καλοκαίρι να έχουμε!





