Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2012


Μετά από 15 ημέρες και πάλι μαζί, μέσα από την συχνότητα του Ανατολικού 95.8fm.... 
σας περιμένω.... από τις 21:00 έως 23:00 θα ταξιδέψουμε μουσικά....

Ραντεβού το βράδυ....

Παρασκευή 24 Φεβρουαρίου 2012

LA VIDA ES UN CARNAVAL...


Η ζωή είναι ένα καρναβάλι όπως λέει και το άσμα.....
Να περάσετε όμορφα....πηγαίνω να φτιάξω την στολή μου!!!


Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΟΠΟΥ ΑΓΑΠΑΣ...


Όπου αγαπάς μη πολυπάς
και αν πολυπάς μη πολυκάτσεις
κι αν πολυκάτσεις μη πολυμιλείς
κι άνε πολυμιλείς να κατέεις ίντα λες....

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟΥ ΒΑΛΕΝΤΙΝΟΥ...


Απόψε 21:00-23:00 θα γιορτάσουμε.... κάπως αλλιώς.... στον Ανατολικό 95.8fm.
Πριν όμως θα είμαστε στου BLUEPRINTS στο Tempo radio στις 20:00 για να γιορτάσουμε και εκεί τον Βαλεντίνο....

Ραδιοφωνική βαλεντίνικη βραδιά απόψε....
Συντονιστείτε....


Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

BAR Vo2...


Μετά την συγκλονιστική κατάθεση ψυχής από την Γιούλη την κονσοματρίς και τον Γιάννη στο ανεπανάληπτο τραγούδι "Το κορίτσι του μπαρ", επανέρχομαι με την "Μπαρόβια" και την Τάνια Ελληναίου στο ανυπέρβλητο τραγούδι "Η μπαρόβια"..
Να διευκρινίσω πως ουδεμία σχέση έχει "Το κορίτσι του μπαρ" με την "Μπαρόβια"... μιλάμε για απλή συνωνυμία! Το μοναδικό κομμάτι που συνδέει τα δυο τραγούδια είναι ο πόνος....
Παραθέτω στίχους:

Στον πάγκο τα ποτήρια που μοιράζω
και που προσφέρω φευγαλέες ηδονές
μαθαίνω τους πελάτες να διαβάζω
Πάντα παρέα να τους κάνω στις κακές.

Αν είμαι κάθε βράδυ μες τα μπαρ
Το ριζικό μου τό 'γραψε ισόβια
Σταμπάρανε την κάρτα μου γι' αυτό
Και την ταυτότητα που γράφει:
Η μπαρόβια.

Η μόνη της ζωής μου ευτυχία
Κάποια ελπίδα ριζωμένη στο μυαλό
Πως κάποιος την δική μου ιστορία
Θα οδηγήσει προς το δρόμο τον καλό.

Αν είμαι κάθε βράδυ μες τα μπαρ
Το ριζικό μου τό 'γραψε ισόβια
Σταμπάρανε την κάρτα μου γι' αυτό
Και την ταυτότητα που γράφει:
Η μπαρόβια.

Καλή εβδομάδα...

Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

BAR....



Ο Γιάννης είναι ένας επιτυχημένος τραγουδιστής. Η Γιούλη είναι μία πονεμένη κοπέλα, ορφανή, κυνηγημένη που δουλεύει ως μπαρ-γούμαν/κονσοματρίς σε ύποπτο μπαράκι. Γνωρίζονται, ερωτεύονται και αποφασίζουν να παντρευτούν. Όταν όμως εμφανίζεται ο πρώην της Γιούλης, ο άρτι αποφυλακισθείς πρεζέμπορας Τσάκος, και αποκαλύπτει στη μάνα του Γιάννη το αμαρτωλό παρελθόν της μέλλουσας νύφης της, τα πράματα πάνε κατά διαόλου... Η πεθερά διώχνει τη Γιούλη, η οποία φεύγει λέγοντας ψέμματα στον Γιάννη για να μην κρατήσει κακία στη μάνα του.
Ο Γιάννης το ρίχνει στο ποτό και η μάνα του προσπαθεί να τον συνεφέρει. Η Γιούλη γυρνάει στο μπαρ, συζεί με τον Τσάκο και πέφτει στην πρέζα. Στο τέλος όμως, ο Τσάκος και η μάνα του Γιάννη, μετανιωμένοι, λένε την αλήθεια στο Γιάννη και τον προτρέπουν να πάει να βρει τη Γιούλη και να ζήσουν happily ever after. Δυστυχώς, ο Γιάννης φτάνει πολύ αργά, καθώς η Γιούλη πεθαίνει στα χέρια του απο υπερβολική δόση...

και θα παραθέσω και τους στίχοι....

Γιάννης Φλωρινιώτης
- Ένα ουίσκι με λίγο πάγο και Coca Cola
Κορίτσι του Μπαρ
– Μάλιστα κύριε τι θέλετε άλλο έχουμε από όλα
Γιάννης Φλωρινιώτης
-Εσύ, εσύ τι πίνεις να σε κεράσω ξέρω πως θέλεις
Κορίτσι του Μπαρ
– Είμαι του Bar και είναι δουλειά μου αφού το ξέρεις

Γιάννης Φλωρινιώτης
Μικρή κοπέλα μου απ τη ζωή σου κάτι για πες μου
Γιατί την μέρα έκανες νύχτα σ αρέσει πες μου
Ποιο το παράπονο απ' τη ζωή σου κι απ τους δικού σου
Μήπως πληγώθηκες από τους φίλους σου ή τους εχθρούς σου

Κορίτσι του Μπαρ
Όλη την νύχτα τα ίδια ακούω να με ρωτάνε
Όλοι με θέλουν με αγαπούν και με πονάνε
Μα σαν χαράξει η μέρα όλους τους χάνω
Στραβοκοιτάζουν με λεν μπαρόβια και δεν τους κάνω
Μα όταν στο μπαρ όλοι γυρεύουν κάποια ευκαιρία
Τους το φωνάζω είμαι του μπαρ μα είμαι κυρία

Γιάννης Φλωρινιώτης
Μικρό λουλούδι που δεν επρόφτασες για να ανθίσεις
Γιατί στα μπαρ τα όμορφα νιάτα σου θέλεις να ζήσεις
Πες μου τι θέλεις και ότι ζητήσεις θα σου το δώσω
Θέλω απ τη νύχτα και το ξενύχτι να γλιτώσω

Κορίτσι του Μπαρ
Την πρόταση σου και την συμπόνια σου αυτή την σέβομαι
Όμως λυπάμαι εγώ κανέναν δεν εμπιστεύομαι
Γι αυτό σταμάτα και εξηγήσεις μην μου ζητήσεις
Ξέρω μπαρόβια πως ήμουν κάποτε θα μου χτυπήσεις
Κι εσύ όπως όλοι ξέρω πως ψάχνετε μια ευκαιρία
Μα το φωνάζω ήμουν και θα με πάντα κυρία

Γιάννης Φλωρινιώτης
–άλλο ένα ουίσκι με λίγο πάγο και Coca Cola
Κορίτσι του Μπαρ
– Μάλιστα κύριε εδώ στο μπαρ έχουμε από όλα
Γιάννης Φλωρινιώτης
– Εσένα θέλω άσε τα μπαρ κι έλα μαζί μου
Κορίτσι του Μπαρ
–άσε με κύριε και μην μπερδεύεσαι με την ζωή μου......

άσμα απλά...χωρίς λόγια....