Τρίτη 26 Μαρτίου 2013

ΑΠΟΝΟΜΗ...


Η αγαπημένη μου, που θέλω συνέχεια να την ζουλάω Ρία με βράβευσε και με προσκάλεσε να απαντήσω σε κάποιες ερωτήσεις που αφορούν το βλογ μου.
Με χαρά λοιπόν τσίμπησα το βραβειάκι και απαντώ:

1. Γιατί δημιούργησα το ιστολόγιο μου.
Διάβαζα το βλογ της αξιολάτρευτης και πάντα γλυκομίλητης φίλης μου Αθηνάς. Το βρήκα ενδιαφέρον και πήρα την απόφαση εν μια νυκτί να φτιάξω βλογ!
Βέβαια αν δεν ήταν η Αθηνά να με βοηθήσει θα είχα κάνει μια τρύπα στο νερό!

2. Ποια ιστολόγια επισκέπτομαι συνήθως.
Τα ιστολόγια που έχω στο βλογ ρόλε....

3. Ποια είναι τα αγαπημένα μου θέματα.
Μην ξεχνάμε παρακαλώ ότι το βλογ μου είναι άκρως κουλτουριάρικο και έντεχνο και χαμηλοβλεπούσικο οπότε ως φυσικό επακόλουθο είναι να προάγω τον πολιτισμό.
Δεν χρειάζεται όμως να σας το πω εγώ, το έχετε καταλάβει από μόνοι σας.
Τι να πρωτοθυμηθώ.... το Ντίρι ντίρι; την Μπαρόβια; Το κορίτσι του μπαρ; Την θέαρα μου την Πριγκιπέσσα;;;;
Αυτό δεν είναι βλογ...η κοιτίδα του πολιτισμού είναι!!!!

4. Μια λέξη που χρησιμοποιώ πάντα στο ιστολόγιο.
Δώσε πόνο.....

Και τώρα ήρθε η μεγάλη στιγμή, η στιγμή της απονομής.
Πέντε αεροπλάνα πετούν στον ουρανό και με φούξια καπνό γράφουν το όνομα της βραβευθείσας:
 Αθηνά

Σας φιλώ!

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2013

ΚΑΝΕΝΑΣ...


"Κανένας δεν ακούει, κανένας.....
Όλοι τους πάνε κρατώντας ένα εικόνισμα και πάνω του η φωτιά.
Κι ούτε μια μέρα, μια στιγμή στον τόπο αυτόν που να μη γίνεται άδικο και φονικό κανένα.
Είπα θα φύγω.
Τώρα.
Μ' ό,τι να' ναι: το σάκο μου τον ταξιδιωτικό στον ώμο· στην τσέπη μου έναν οδηγό· τη φωτογραφική μου μηχανή στο χέρι.
Βαθιά στο χώμα και βαθιά στο σώμα μου θα πάω να βρω ποιος είμαι.
Τι δίνω, τι μου δίνουν, και περισσεύει το άδικο. "

Οδυσσέας Ελύτης

Καλό τρίημερο σε όλους!
 

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2013

ΔΙΚΑΙΩΣΗ...



Ο αγώνας τώρα διακαιώνεται...
Η μία, η ανυπέρβλητη, η υπέρτατη, η θρησκεία έδωσε συνέντευξη στην Lifo.
Και μη ρωτήσετε ποια, η Πριγκιπέσσα μου φυσικά.
Γιατί μπορεί.... Δώσεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!

Το λινκ της συνέντευξης που αξίζει να διαβάσετε:
Συνεντευξάρα

Καλό τριήμερο να έχετε... και μην ξεχνάτε... δώστεεεεεεεεε!

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

ΓΙΑΤΙ...


Η μελιστάλαχτη κατέ με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι 11 αποριώνε.
Και οι απορίες μου είναι η εξής:

1.  Γιατί το μπαρμπούνι είναι κόκκινο;
2.  Γιατί χλαις; (από το γνωστό άσμα του υπέρτατου Σταμάτη Γονίδη).
3.  Γιατί η Αθηνά - κατέ έσβησε το υστερόγραφο;
4.  Γιατί το Καντίσκι μέσα σε ένα διήμερο θα κάνει τρία λάιβ; Υπάρχει κάποιος λόγος; Και αν ναι  ποιος;
5.  Γιατί αλλάζει ώρα προβολής η Φατμαγκιούλ;
6.  Γιατί η Πριγκιπέσσα δεν κάνει καθημερινά εκπομπές;
7.  Γιατί η Σουζάνα δεν ανοίγει και ένα παράρτημα στο Άργος;
8.  Γιατί στον τελικό του Μάστερ σεφ να είναι ο Κωστής και ο Μπάμπης; (μεγάλη αδικία).
9.  Γιατί η Πριγκιπέσσα δεν βγάζει ένα σιντί και να το ονομάσει "Δώσε";
10.Γιατί να είμαι τόσο ψηλή;
11.Γιατί δεν κάνει συγχώνευση ο Ανατολικός με τον Ηχώ να γουστάρουμε;

Οι απορίες μου είναι μυριάδες, αλλά όπως ξέρετε αποφεύγω να πλατιάζω, γι' αυτό σας ανέφερα τις πιο βασικές, που με ταλανίζουν επί 24ώρου βάσεως.
Όποιος γουστάρει μπορεί να παίξει το παιχνιδάκι.
Να περάστε όμορφη εβδομάδα!

Κυριακή 3 Μαρτίου 2013

ΟΛΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ;


Όλα αρχίζουν αλλιώς...
Δεν ξέρω αν πρέπει να βάλω ερωτηματικό στο τέλος, τελεία ή θαυμαστικό.....
Θα επιλέξω το ερωτηματικό για αρχή....

Το τραγούδι αυτό είναι από τα αγαπημένα μου.

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2013

ΠΡΙΓΚΙΠΕΣΣΑ...

Όχι δεν θα ασχοληθώ με την "Πριγκιπέσσα" του αυτοκόλλητου μου Σωκράτη Μάλαμα.
Αποχωρώ από τον Ανατολικό 95.8fm και παίρνω μεταγραφή για την μια, την μοναδική την ανεπανάληπτη Πριγκιπέσσα. Έχω στείλει βιογραφικό ήδη.
Και η Πριγκιπέσσα είναι αυτή:


Δώσε πόνο! Πέταξε μας στα πατώματα και στα μωσαϊκά! Παραγούλιασε μας σαν χταπόδια! 

Πάρτε και το λίνκ:


Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

ΘΕΑΤΡΟ.....


Στη ζωή μας έρχονται και παρέρχονται πολλοί άνθρωποι, σημασία έχει αυτοί οι άνθρωποι να άφησαν όμορφα χνάρια στην καρδιά μας. Κάποιους τους πλήγωσα, κάποιους τους στεναχώρησα (και το αντίθετο). Κάποιους άλλους τους αγάπησα βαθιά ενώ κάποιοι άλλοι θα παραμείνουν αλησμόνητοι. Σημασία δεν έχει αν δεν άκουσα κάποια διαστολικά φυσήματα ή αν παρέλειψα ερωτήσεις από το ιστορικό...για απόψε κρατάω τούτο:
''Ένα νέο κεφάλαιο ανοίγει στη ζωή σου, εσύ θα βρεις ποιοι θα παίξουν πρώτο ρόλο και ποιοι δεύτερο η τρίτο ρόλο στο κεφάλαιο αυτό. Θέλει μεγάλη προσοχή στη διανομή των ρόλων για να παιχτεί το έργο σωστά...και μη ξεχνάς η ζωή είναι το μεγαλύτερο θεατρικό έργο.........."

Καλή εβδομάδα.