Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2013

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...


Το κομβίο (όπως λέει και η φίλη Αθηνά) "Νέα ανάρτηση" έχω να το πατήσω πολύ καιρό. Καθόμουν και σκεφτόμουν γιατί να συμβαίνει αυτό, αλλά δεν βρήκα άκρη.
Θες που ήταν καλοκαίρι, θες λίγο η ζέστη, κάτι τα λόγια του παπά έμεινε ανενεργό το βλογ μου.
Δεν ξέρω αν θα επιστρέψω δυναμικά τον χειμώνα, γιατί είμαι και λίγο περίεργος άνθρωπος εγώ, πάντως όταν μου έρχεται θα γράφω και το κατιτίς μου.
Μα ένα τραγούδι, μα ένα ποίημα, μα να κράξω λιγάκι, θα το περάσουμε το καταχείμωνο.
Το άσμα παραπάνω είναι από τα αγαπημένα.
Αλλάζω λοιπόν, γενικά και ειδικά.... γιατί οι αλλαγές είναι ωραίες όταν τις θέλουμε....

Τετάρτη 31 Ιουλίου 2013

Ο ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ....


O μαϊντανός είναι διετές, ιθαγενές φυτό που ανήκει στο γένος Πετροσέλινον (Petroselinum) της οικογένειας των Σελινοειδών (Apiaceae) [συν. Σκιαδοφόρων (Umbelliferae)]. Καλλιεργείται στις εύκρατες περιοχές για τα φύλλα του που χρησιμοποιούνται στη μαγειρική και σε διάφορες σαλάτες. Ήταν γνωστός στους αρχαίους Έλληνες που τον χρησιμοποιούσαν ως αρωματικό βότανο αλλά και ως φάρμακο σε διάφορες παθήσεις. Κατά τον πρώτο χρόνο ανάπτυξης του φυτού εμφανίζονται τα σύνθετα κατσαρά βαθυπράσινα φύλλα σχηματίζοντας ομάδες. Στην συνέχεια εμφανίζονται διάφορα ψηλά ανθοφόρα στελέχη που στην κορυφή τους φέρουν μικρά κιτρινοπράσινα άνθη και ακολουθούνται από μικρά σπόρια. Τα φύλλα του μαϊντανού είναι πλούσια σε βιταμίνη C, ενώ περιέχουν και αιθέρια έλαια. Εκτός από φρέσκα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και αποξηραμένα. Κάποια ποικιλία μαϊντανού σχηματίζει μια μεγάλη ρίζα όμοια με του σέλινου και τρώγεται βραστή σε διάφορες χώρες της Ευρώπης. Στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες χρησιμοποιείται όχι μόνο ως συστατικό αλλά και ως διακοσμητικό σαλατών ή πιάτων κρέατος, ενώ στην Τουρκία, χρησιμοποιείται σε μεγάλες ποσότητες στη σαλάτα, είτε μαζί με ψιλοκομμένη τομάτα είτε και μόνος του.

Τα παραπάνω είναι η κυριολεκτική έννοια της λέξης μαϊντανός.... υπάρχει όμως και η μεταφορική έννοια....
Από την πρεμούρα να φανεί και δειχτεί κάποιος γίνεται μαϊντανός, όπου γάμος και χαρά η Ζαχαρομπουμπού πρώτη....

Αφιερωμένο λοιπόν καλή μου.....

Τετάρτη 3 Ιουλίου 2013

ΠΡΟΣΕΥΧΗ...ΔΙΑΣΚΕΥΗ....



Ένα από τα πολλά κολλήματα το τελευταίο χρονικό διάστημα, είναι και το παραπάνω....

Καλό μεσημέρι, και καλές βουτιές.

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2013

ΙΟΥΛΙΟΣ ΜΗΝΑΣ...


Καλημέρα και καλό μήνα σε όλους.
Η αγαπητή Merry Mary Stories πριν λίγες μέρες με προσκάλεσε σε ένα παιχνίδι, και όπως είναι φυσικό όπου γάμος και παιχνίδι η λεκάνα πρώτη.
Αφού ευχαριστήσω την Merry Mary ήρθε η ώρα να απαντήσω στις παρακάτω ερωτήσεις:

1. Αγαπημένο περιοδικό:
Παλιά αγόραζα φανατικά Ποπάυ.... τώρα τις Γλυκές Ιστορίες του Παρλιάρου...

2. Αγαπημένος τραγουδιστής - Αγαπημένη μουσική:
Ο Γιάννης Πλούταρχος - Τα πάντα, εκτός από μέταλλα.

3. Αγαπημένος-η youtube guru:
Αυτά είναι πράγματα του σατανά.

4. Αγαπημένο είδος μακιγιάζ:
Είναι τόσο ανυπέρβλητη η ομορφιά μου που με αφήνει αδιάφορη το μακιγιάζ!

5. Αγαπημένο μέρος διαμονής:
Κρήτη και οπουδήποτε υπάρχει θάλασσα.

6. Αγαπημένη ταινία:
Ο πιανίστας.

7. Πόσα ζευγάρια παπούτσια έχεις:
Ένα και αυτό μπαλωμένο, είμαι μια φτωχή πλην τίμια λεκάνα.

8. Αγαπημένο χρώμα:
Κοραλλί

Όποιος θέλει μπορεί να παίξει το παιχνίδι των 7 ερωτήσεων.
Καλή εβδομάδα σε όλους!



Κυριακή 23 Ιουνίου 2013

ΑΠΟΡΙΑ...


Κατά γενική ομολογία είμαι ένας άνθρωπος με προβληματισμούς και ανησυχίες. Διάφορα ανεξήγητα ταλανίζουν το ωραίο μου μυαλό.
Περπατούσα αμέριμνη εις τους δρόμους του Ναυπλίου και συναντώ ένα ζωύφιο που μου προκαλεί αηδία.
Μια κατσαρίδα καταμελάχρινη, κατράμι, πίσσα. Δεν την σκότωσα εννοείται, όχι γιατί την λυπήθηκα, χεσμένη την είχα, αλλά επειδή παθαίνω αμόκ με το που βλέπω κατσαριδόνι. Με έναν επιδέξιο ελιγμό την προσπέρασα, και πήγα στο μπαράκι να πιω τα κοκτέιλς μου, καθότι είμαι και πολύ εξωτικιά.
Μια άλλη μέρα ξαναπερπατούσα αμέριμνη εις τους δρόμους του ειδυλλιακού Άργους, πηγαίνοντας στην μελιστάλαχτη - κατέ, όπου ξανασυναντώ άλλο ένα σιχαμερό κατσαριδόνι, το οποίο όμως ήταν καστανοκόκκινο προς το ακαζού με φτερά.
Έκανα ένα ακροβατικό αλά νίντζα και την προσπέρασα. Έφτασα στον προορισμό μου, δηλαδή στο σπίτι της μελιστάλαχτης, και αμέσως της εξέφρασα τον προβληματισμό μου.
Γιατί τα κατσαριδόνια του Ναυπλίου είναι τα σωστά κατσαριδόνια, τα μαύρα, αυτά που έχει φώτο το ΤΕΖΑ απέξω και τα δικά μας είναι καστανοκόκκινα και πετάνε;;;
Σκέφτηκε λίγο και δεν είχε απάντηση, ρωτάω τον κύριο Μήτσο, δεν είχε απάντηση. Ρωτάω τον Σήφη, ούτε καν με κοίταξε....
Όποιος γνωρίζει το οτιδήποτε θα ήθελα να μου απαντήσει, διότι δεν μπορώ άλλο αυτό το βάρος του συγκεκριμένου προβληματισμού.

Καλό τριήμερο, και φιλιά.

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Η ΚΟΥΠΑ...


Όπως είπα στην προηγούμενη ανάρτηση μου, πήρα μέρος στον κουποδιαγωνισμό της Ζουζούνας
Η αγωνία για τα αποτελέσματα είχε φτάσει στο κατακόρυφο, τα λεπτά, τα δευτερόλεπτα δεν περνούσαν με τίποτα. Οι δείκτες του ρολογιού είχαν κολλήσει διαβολεμένα. Τικ τακ, τικ τακ....
Και η στιγμή των αποτελεσμάτωνε ήρθε.
Κέρδισα... Κέρδισε η ταπεινότητα, η σεμνότητα, η παρθενία, η χαμηλοβλεποσύνη, κλπ.
Ήρθε η στιγμή σε αυτό το σημείο να αρχίσω τα ευχαριστώ.

Ευχαριστίες:
Ευχαριστώ την κατέ που με προέτρεψε να πάρω μέρος στον κουποδιαγωνισμό.
Ευχαριστώ την Ζουζούνα που έκανε τον κουποδιαγωνισμό και θα μου στείλει την όμορφη κούπα που βλέπετε στην εικόνα παραπάνω.
Ευχαριστώ όσους με ψήφισαν.
Ευχαριστώ την κουμπάρα μου την Φωτεινή που μου χάρισε την κούπα που πήρε μέρος στον διαγωνισμό.
Ευχαριστώ την μαμά Μαρία και τον μπαμπά Γιώργο.
Ευχαριστώ τον αδερφό μου Άγγελο και την θεία μου την Βάσω.
Να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω και την θεία μου την Ειρήνη.

Είμαι πολύ συγκινημένη αυτή την στιγμή, δάκρυα χαράς και περηφάνιας τρέχουν από τα καταπράσινα αμυγδαλωτά μου μάτια.
Σας αφήνω, πάω να απολαύσω την νίκη μου.

Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΔΩ Η ΚΟΥΠΑ Η ΚΑΛΗ...



Η αγαπητή Ζουζούνα κάνει διαγωνισμό κούπας εδώ.
Όπου γάμος και χαρά η λεκάνα πρώτη, δηλαδή εγώ.
Τελευταία και καταϊδρωμένη, αφού η διορία είναι μέχρι αύριο, είπα να ποστάρω και εγώ την λιτή και απέριττη κούπα μου.
Βέβαια μετά από την κούπα της κωλκάνας, συνεργάτη του Σιγά τα αβγά, όλες οι συμμετοχές είναι απλά σαν να μην υπάρχουν, αλλά ενιγουέι! Καλή καρδιά!

Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες -σιγά την επιτυχία- μας τα πήρε τα σώβρακα η κωλκάνα, αλλά όπως είπα καλή καρδιά!

Καλή εβδομάδα σε όλους!