Πέμπτη 2 Απριλίου 2015

ΠΕΝΘΟΣ.


Το δάκρυ της παραπάνω φώτο, είναι ένα από τα άπειρα δάκρυα που έχουν κυλήσει από τα μάτια μου, μόλις αντίκρισα την τελευταία ανάρτηση της Κατέ.
Μαύρισαν όλα γύρω μου, ένιωσα να φεύγει η γη κάτω από τα πόδια μου, διάφορα βουητά ήχησαν στα αυτιά μου.
ΟΧΙ βροντοφώναξα, είναι ΨΕΜΑ. 

Παίρνω την Κατέ τηλέφωνο, απαντάει η Νταμτελαρί. Νταμτελαρί δώσε μου αμέσως την Κατέ, λέω εγώ...
Ακολουθεί η συνομιλία:
Λεκάνα: Κατέ; (ρουφώντας μύτη)
Κατέ: Τι θες; (γλυκά όπως πάντα)
Λεκάνα: Έκλεισες το βλογ;
Κατέ: Ναι.
Λεκάνα: Γιατί; (με σπαραγμό)
Κατέ: Γιατί μπορώ! (αδέκαστα)

Δεν θυμάμαι τίποτα άλλο... με βρήκαν λιπόθυμη.....

Άρχισα να κλαίω και να πίνω. Έπινα για να ξεχάσω τον πόνο που μου ξέσκιζε τα σωθικά. Έβγαινα, έπινα και κοιτούσα το κενό.
Μια φράση γύριζε στο μυαλό μου μονίμως.... με είχε στοιχειώσει: Η ΚΑΤΕ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΟ ΣΙΓΑ ΤΑ ΑΒΓΑ!
Πενθώ.
Και πενθώ πολύ. Δεν ξέρω αν θα ξεπεράσω αυτή την απώλεια. Ο πόνος είναι απύθμενος και ανελέητος. Με βλέπουν φίλοι και γνωστοί και λένε "Πάει, η Λεκάνα τρελάθηκε".....
Έχω κλειστεί στο σπίτι πια, άδεια μπουκάλια με φτηνό ουίσκι πεταμένα γύρω μου, σε συνδυασμό με βαριά τσιγάρα...... ίσως με βρουν κάποια στιγμή με το γκάζι ανοιχτό.....
Δεν μπορώ να γράψω άλλο.... τα χέρια μου τρέμουν...η οθόνη θολώνει...δάκρυα κυλούν.....
Ένα έχω να πω...
ΠΕΝΘΩ....

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

ΕΝΙΑΙΑ ΚΙΝΗΣΗ BLOGGERS ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΚΒΙΑΣΜΟ


Για την πείνα των παιδιών μας ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τους άστεγους των δρόμων ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τις αυτοκτονίες των συνανθρώπων μας ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τους πολίτες που πεθαίνουν από τη φτώχεια ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τις παραγωγικές ή μη ηλικίες που είναι στα αζήτητα ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τα παιδιά μας που φεύγουν στο εξωτερικό μετανάστες ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για την τρίτη ηλικία που δεν έχει φάρμακα και περίθαλψη ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

Για τα δυσβάσταχτα χρέη που μας φόρτωσαν χωρίς να φταίμε ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ!

                                       
                           ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΤΕ ΤΟ

Τετάρτη 25 Ιουνίου 2014

ΚΙΠ ΚΑΛΜ....


Ο πολύ αγαπημένος μου και κουμπάρος της Κατέ, ο Mahler, με αφορμή ένα σχόλιο μου, μου είπε πως θα μου κάνει ένα δωράκι.
Και έτσι έγινε, ανοίγοντας τα μαιλ μου, λίγο πριν τα κατασχέσει όλα η δίωξη, είδα το μήνυμα του όμορφου γάτου.
Μου άρεσε πολύ και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας. 
Εύχομαι να τα ξαναπούμε.
Αν όχι, θα με έχουν συλλάβει!
Κιπ καλμ λοιπόν!!!

Ανώνυμος

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

ΕΥΛΟΓΗΤΟΣ...





Για σένα φίλε μου Ευλογητέ, που μου έκανες την τιμή να έρθεις στο βλογ μου...
ΜΕΤΑΝΟΕΙΤΕ.....
Και μην χάνεσαι....

Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΑΒΒΑΤΟ - ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ....


Ο κουμπάρος μου - ανεκπλήρωτο της κατέ στα πλαίσια του Λογοτεχνικού Σάββατου, είχε μια όμορφη ιδέα. Να γράψει όποιος θέλει, κάτι για το καλοκαίρι.
Το καλοκαίρι για μένα είναι η αγαπημένη μου εποχή. Τον χειμώνα πέφτω σε χειμερία νάρκη.
Σχεδόν πάντα, τα καλοκαίρια μου περνάω όμορφα. Το φετινό καλοκαίρι για μένα θα είναι ιδιαίτερο.
Για δυο μήνες θα έχω αυτή την θέα που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία.... Το κάστρο της Αστυπάλαιας...
Σας εύχομαι καλό καλοκαίρι και να περνάτε όμορφα.
Φιλί.



Δευτέρα 5 Μαΐου 2014

ΑΝΗΣΥΧΙΕΣ...


Πολλές φορές η κολλητή μου φίλη, η Κατέ έχει κάποιες ανησυχίες όσον αφορά την έννοια κάποιων λέξεων.
Και όπως είναι φυσικό με κόλλησε και μένα. Που με χάνεις, που με βρίσκεις, μέσα στο slang.gr να ψάχνω έννοιες λέξεων - φράσεων.
Αυτή την φορά με απασχόλησε πολύ η φράση "Ότι του φανεί του λωλοστεφανή" και η φράση "Πάρτο αλλιώς".
Σας παραθέτω τα κάτωθι:
"Ότι του φανεί του λωλοστεφανή"
Ως γνωστόν, λωλός σημαίνει τρελός.
Το ουσιαστικό «Λωλοστεφανής» αναφέρεται σε άτομα γραφικά, ήτοι οι γνωστοί τρελοί του χωριού.
Η έκφραση χρησιμοποιείται για περιπτώσεις ατόμων, η φαντασία των οποίων οργιάζει, δηλ. βλέπουν ό,τι θέλουν, ανεξαρτήτως αν αυτό είναι ρεαλιστικό ή στέκει.
Η σχέση με τη γνωστή έκφραση «ό,τι νά 'ναι» είναι πασιφανής.

"Πάρτο αλλιώς"
Φράση προερχόμενη από την σλανγκ των επαγγελματιών της οδήγησης, με την οποία δίνεται οδηγία (συνήθως από συνάδελφο) σε κάποιον που μετακινεί ένα όχημα, να στρίψει το τιμόνι προς την αντίθετη κατεύθυνση για να αποφευχθεί η πρόσκρουση σε άλλο, παρακείμενο όχημα κατά τη διάρκεια της μανούβρας (ξε)παρκαρίσματος.
Γενικότερα η φράση χρησιμοποιείται ως προτροπή σε κάποιον που ξεφεύγει από τα πλαίσια να συμμαζευτεί και να αλλάξει συμπεριφορά ή τρόπο έκφρασης.
Σε αυτή την περίπτωση, τα δύο πιθανότερα σημεία πρόσκρουσης είναι: (α) σφιχτοδεμένα επιχειρήματα της άλλης πλευράς που θα μετατρέψουν δημοσίως τον παρεκτραπέντα σε ρόμπα ξεκούμπωτη καπιτονέ, (β) σφιγμένες γροθιές σφίχτη που θα μετατρέψουν τον ανωτέρω σε σάψαλο υποβασταζόμενο από πατερίτσες.

Επίσης χαζεύοντας στο facebook είδα και αυτό από την Calypso Larah και πολύ μου άρεσε της Λεκάνας:
"A KAI KORITSIA AFTI I FANTASIWSI OTI MAS MISEI O YPOLOIPOS PLANITIS KALOS EINAI GIA TOPIKI EPALIPSI ALLA MEXRI EKEI."

Αυτά...Καλή εβδομάδα.

πηγές:
slang.gr
Calypso Larah