Τετάρτη 11 Ιουλίου 2012

ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ...


Τα ρούχα μου είναι φαρδιά..
Χωράνε όλες τις διαθέσεις μου..
Στο τσαλακωμένο μου καπέλο, έχω ένα φρέσκο λουλούδι κι ενώ θα θελα να πω και ένα τραγουδάκι...
Ωστόσο..
Απλά στέκομαι..
Οι άνθρωποι με προσπερνούν και έτσι πλανιέμαι ανάμεσα τους..
Μου λένε να αλλάξω, να γίνω σαν εσένα κι εγώ..
Μα πώς;
Αφού τα μαλλιά μου τα ξερίζωσαν οι σκέψεις μου
Και τα όνειρα μου δραπετεύσαν μια νύχτα απ τα τρύπια παπούτσια μου
Πώς θα μπορούσα να κλάψω πάλι χωρίς τη μπογιά κάτω από τα μάτια μου;
Τα δάκρυα μου θα γίνουν αιώνια..
δε θα ξεβάψουν ποτέ..
Γι αυτό σου λέω
Άφησε με να συνεχίσω να βάζω το κόκκινο στη μύτη και το στόμα..
ο κόσμος θα γελά, μα εγώ δε θα ξεχνώ ποτέ πως ότι πω μυρίζει έρωτα..
κι εσύ, δε θα φοβάσαι να αγγίξω τη ψυχή σου γιατί θα βλέπεις από μακριά τα μεγάλα κάτασπρα γάντια μου..
τα φαρδιά μου ρούχα...
και όλες τις διαθέσεις μου.......


"Ο Μονόλογος του Παλιάτσου, Ελένη Γιαννέλη"

35 σχόλια:

  1. Νομίζω οτι πρέπει να ξανά διαβάσεις το χθεσινό μήνυμα,κάτι μου λέει ότι εχεις ανάγκη να το κάνεις πράξη...ίσως και να κάνω λάθος
    Έχουμε περάσει όλοι κατά καιρούς από το στάδιο του λυπημένου παλιάτσου.
    Καλό απογευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χθεσινό σου μήνυμα το έχω διαβάσει πολλές φορές.....ότι και αν είναι αυτό που στο λέει καλά στο λέει...δεν κάνεις λάθος!
      πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  2. Ας το παρουμε λίγο αλλιως....τα φαρδιά ρουχα καλα είναι το καλοκαίρι και κράτα τα...τις διαθέσεις να φροντίσεις να ειναι πάντα πλυθηντικός γιατι εγω ,μόνο μια βλέπω.
    Λουλουδι μη βάλεις..εχεις αλλεργεία.
    Τραγουδι να πεις το "απόψε την κιθάρα μου τη στολισα κορδέλες" που ΤΟ'ΧΕΙΣ!!!
    Τρυπία παπούτσια...δεν πειράζει...αεροσολ! Άλλωστε εδω εχουμε δει τρύπιες ψυχες μην κολλάμε στις λεπτομέρειες.
    Μακιγιαζ....-ΒΑΡΥ...ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...για αυτο κλαψε αφοβα..αλλα με μετρο γιατι θα ανεβει η υγρασία και πειράξει το άσθμα μας.
    ΤΕΛΟΣ....αγγίζεις τις ψυχές αυτων που αγαπάς με τρόπο μοναδικό, με φροντίδα, με αγάπη, ΣΤΟΡΓΗ ΚΑΙ ΠΡΟΔΕΡΜ (να τη και η διαφημηση)..ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΣΤΗΝ ΑΓΓΙΖΕΙ ΟΠΟΙΟΣ & ΟΠΟΙΟΣ...!!!!!είπα και ελαλήσα..και αμαρτίες ΠΑΜΠΟΛΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι;
      Έχει ΚΑΙ άσθμα;
      Νόμιζα πως είναι μόνον στη γύρη αλλεργική!
      Ένα ένα μας τα βγάζετε το σόι!
      Ο αρραβωνιάρης τα ξέρει αυτά;

      Διαγραφή
    2. @Vicky
      σωστά τα λες ανιψάκι μου!

      @Αθηνά
      βρε καλώς το το κορίτσι το δικό μας,εννοείται μικρή μου Τασώ ότι ο αρραβωνιάρης τα ξέρει όλα,έχει το βιβλιάριο υγείας όλο!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. Και παρ' όλα αυτά επιμένει να σε παντρευτεί;
      Θεέ μου, πόση μοναξιά νιώθουν οι άνθρωποι, τελικά!!!

      Διαγραφή
    4. Διακρίνω μια μικρή δόση σπαρσίματος διχόνοιας κυρία Καββαδία μου ή μου φαίνεται?

      Διαγραφή
    5. Εγώ διχόνοια;
      Σας παρακαλώ, δεν θα 'θελα!

      Διαγραφή
    6. @ Αθηνά :ασθμα ναι..ναι..ω ..ναι....!!!..για λύσσα, μόρβα, τύφο εχουμε κάνει εμβόλιο!!!!

      @ Μαρούσκα μου....διχόνοια...δεν βλέπω..!απλά πρεπει να ξερει τι του θα του συμβεί του ανθρώπου!!!!

      Διαγραφή
  3. ... καλοκαιριάτικα..αστους όλους να "καίγονται"...
    χαμογέλα και κατι καλύτερο θα συμβεί! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα μαλλιά σου χρυσό μου δεν κινδυνεύουν από τις σκέψεις σου.
    Από τις βαφές κινδυνεύουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πλούσια μαλλιά μου είναι φυσικά και χωρίς βαφές!!!!

      Διαγραφή
    2. Ε καλά τώρα! Σ' αυτή τη χώρα ότι δηλώσεις είσαι!
      Και πως αλλάζουν χρώμα και τον ένα μήνα είναι κομοδινί και τον άλλο βέγκε; Από μόνα τους;
      Πες το μας κι αυτό!

      Διαγραφή
    3. Το χρώμα των μαλλιών μου είναι σαν το μέλι του θυμαριού!!!!Άκου κομοδινί και βέγκε....σε λίγο θα μου το βγάλετε και σικλαμέν!!!!

      Διαγραφή
    4. Γιατί; Δεν κατάλαβα; Τι κακό έχει το σικλαμέν;
      Ίσα ίσα που θα ταιριάζει με το φούξια νυφικό σου!

      Μα φούξια νυφικό;

      Φούξια;

      Διαγραφή
    5. Ναι φούξια και θα έχει και χρυσόσκονη επάνω...ώρες είναι να μας πείτε ότι το θεωρείται και αυτό υπερβολικό!!!!

      Διαγραφή
    6. Άντε καλέ, ούτε λόγος! Απλό, λιτό κι απέριττο το βρίσκω!

      Διαγραφή
    7. εγω πάλι θα πρότεινα ενα καπουτσινί για τα μαλιά σου...και να τα στολίσεις με μανουσάκια και γιασεμιά..επίσης το νυφικό να μην είναι φουξια...κάντο στο χρώμα της ανοιχτής μόκας και κει θα ταιριαξει και η χρυσόσκονη...και μετα αμολύσου εδω στις σπηλιές που χουμε κοντά μας και μεις θα σε φωνάζουμε " Αστεεερωωωωω"....!!!
      http://www.youtube.com/watch?v=LB6aE6fIRrE

      Διαγραφή
    8. @Αθηνά μου....τα μαλλιά της σε λιγο καιρό δεν θα κινδυνευουν ουτε απο τις σκεψεις, ουτε απο τις βαφές....ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΘΑ ΚΙΝΔΥΝΕΨΟΥΝ.......ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!

      Διαγραφή
  5. "Άφησε με να συνεχίσω να βάζω το κόκκινο στη μύτη και το στόμα..ο κόσμος θα γελά, μα εγώ δε θα ξεχνώ ποτέ πως ότι πω μυρίζει έρωτα..", νομίζω αυτή η φράση τα λέει όλα. Χριστινάκι μου, να συνεχίζεις να βάζεις το κόκκινο στην ζωή σου...

    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εύχομαι και η δική σου ζωή να είναι γεμάτη χρώματα ειρήνη μου,φιλιά.

      Διαγραφή
  6. To "στέκομαι" δεν είναι καθόλου λίγο... και ούτε καν "απλό"
    Το "απλά στέκομαι" είναι θεωρία και στάση ζωής... κομμάτι δύσκολο και μόνο για λίγους...
    Σε ευχαριστώ Χριστινάκι για την ομορφιά που μοιράστηκες... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σκέψου Χριστινακι...τι όμορφο να κανεις τους ανθρώπους να γελούν!!!!κι αν αυτό το κανει ένας παλιάτσος...μπράβο του... τα υπόλυπα τα ξέρει μονο αυτός... με το κόκκινο στην μύτη και στο στόμα.....που θα μυρίζει έρωτα.....πολύ όμορφο .....!!!!!! φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ο παλιάτσος γελάει πάντα τελευταίος...
    σκέψου αυτό και άσε το δάκρυ να κρυφτεί!
    πολλά φιλιά στην κόκκινή σου μύτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή