Κυριακή 9 Ιουνίου 2013

ΕΔΩ Η ΚΟΥΠΑ Η ΚΑΛΗ...



Η αγαπητή Ζουζούνα κάνει διαγωνισμό κούπας εδώ.
Όπου γάμος και χαρά η λεκάνα πρώτη, δηλαδή εγώ.
Τελευταία και καταϊδρωμένη, αφού η διορία είναι μέχρι αύριο, είπα να ποστάρω και εγώ την λιτή και απέριττη κούπα μου.
Βέβαια μετά από την κούπα της κωλκάνας, συνεργάτη του Σιγά τα αβγά, όλες οι συμμετοχές είναι απλά σαν να μην υπάρχουν, αλλά ενιγουέι! Καλή καρδιά!

Καλή επιτυχία στους συμμετέχοντες -σιγά την επιτυχία- μας τα πήρε τα σώβρακα η κωλκάνα, αλλά όπως είπα καλή καρδιά!

Καλή εβδομάδα σε όλους!


30 σχόλια:

  1. Άσε, άσε, είμαι να σκάσω μετά τη δημοσίευση της κούπας του mitsopd.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αμ το άλλο; Που όλο μου έρχεται στο μυαλό η φράση "Που πας ρε Καραμήτρο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλλά δεν φταίει κανένας άλλος. Όοοοοοοοχι. Εγώ φταίω. Που μόλις είδα την κούπα της κωλκάνας και παρόλο το σοκ που έπαθα, έπιασα να την δημοσιεύσω κιόλας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ!εσύ φταις!
      ήρθε η κωλκάνα από το πουθενά να μας πάρει την δόξα!!!!
      δεν θα την πετύχω πουθενά,θα την πετύχω!
      μαύρο φίδι κολοβό που την έφαγε!

      Διαγραφή
  4. Τι το 'θελα το απδέιτ, τρομάρα μου;
    Τι;
    Τι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ούτε ένα πέος, ένα βυζί, ένα κάτι βρε αδελφέ μια πουτανιά...τσ τσ τσ. Καλή επιτυχία αν και δεν το βλέπω (bitch please...).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχε χάρη που έχω κάψει το κερί-πουλί που είχα!!!
      αλλιώς θα σου έλεγα εγώ με την κωλκάνα την έξυπνη!!!
      ας είναι διαγωνισμός κούπας,εγώ θα πόσταρα το κερί!!!!

      αλλά δεν θα τον πετύχω,θα τον πετύχω,μαύρο φίδι κολοβό που τον έφαγε!
      καλή επιτυχία και σε σένα αγαπημένε,αλλά είναι άτοπη η ευχή!

      Διαγραφή
  6. Κατάλαβες;
    Κι όχι μόνο το βραβείο θα πάρει, μέχρι και τα σώβρακα κινδυνεύουμε να μας πάρει η ξετσίπωτη που να την δω πρωταγωνίστρια στη Συγγρού...

    Αισιχτίρ, συγχύστηκα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς διαγωνιζόμεθα με το κούτελο μας καθαρό!
      δεν χρησιμοποιούμε δόλια μέσα!!!!
      που ούτε λεκάνα στα σπιτάκια εδώ παραέξω να μην την πάρουν!!!

      αλλά δεν θα την πετύχω!!!
      ουαί και αλίμονο!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλος πάντων, καλή επιτυχία με την κούπα-αγελάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μετά την κούπα του μιτσποντ, που πας μωρή μοσχάρα, πρεπει να πεις στην κούπα σου!

    φιλιά και παρηγορητικές αγκαλιές γιατί το βραβείο θα το πάρει ο μητσποντ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και που πας μωρή χαζόκοτα πρέπει να πω στην κούπα!

      φιλιά πολλά και σε σένα,τεράστιο ζούληγμα,και από εμένα παρηγορητικές αγκαλιές!

      Διαγραφή
  9. Εμενα μου αρέσει περισσότερο απο τις άλλες.
    αντε να δείτε τους όρους του διαγωνισμού και.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μας τα πήρε τα σώβρακα η κωλκάνα ζουζούνααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

      Διαγραφή
  10. καλή επιτυχία και σε εσένα,που δεν τη βλέπω,έβγαλα στη φόρα και έγω την δακρύβρεχτη ιστορία της κούπας μου αλλά τα πράγματα είναι τελειωμένα με εκείνη την ξέρεις εσύ κούπα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή επιτυχία μαρία μου,και καλώς όρισες.
      όντως είναι τελειωμένα με την ακατανόμαστη κούπα!

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα, καλώς σε βρίσκω, καλή βδομάδα!!!

    Καλή επιτυχία στην κούπα, μου αρέσει πολύ, είναι χαρωπή όσο κι εγώ, να μη σου πω ότι αφού διάβασα πως μόνο μία φορά μπορούμε να ψηφίσουμε, είναι η επικρατέστερη για την ψήφο μου!!!
    Πάω να διαμαρτυρηθώ, θέλω να ψηφίσω πολλές κούπες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημέρα και καλώς όρισες!!!
      καλή επιτυχία και σε σένα!!!!!!!!

      Διαγραφή
  12. Καλή εβδομάδα πρώην αγαπημένη με την τσαχπίνα κούπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλή εβδομάδα και σε σένα πρώην αρραβωνιαστικέ μου,με την σικάτη κούπα!

      Διαγραφή
  13. Γειά σου Χριστίνα, την είδα τη κούπα , κούκλα η αγελάδα, μη τους ακούς για την άαα...λλη κούπα που έχει αυτό το άλλο ιδιαίτερο σχήμα, έβαλα κι εγώ στο μπλογκ τη δική μου τη ρομαντική, τί να κάνουμε , διαγωνισμός είναι θα εχει και τα φαβορί του, χαίρομαι που σε βρίσκω και μου αρεσουν και πολύ τα κρητικά που μιλάς, πολλα φιλιά Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλώς όρισες μαίρη μου,
      το έχω δει το όνειρο,θα κερδίσει η ακατνόμαστη ροζ κούπα!!!!
      σε φιλώ.

      Διαγραφή
  14. Δεν κερδισε και δεν βλέπω ποστ πανηγυρικο. το ρίξαμε στην ξάπλα!!!!

    να την ακούς την Ζουζουνα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα πάει για μπάνιο,να γιορτάσω την νίκη μου!!!χοχοχοοχοχοχ

      αύριο το ποστ με τα πανηγύριαααααα!

      Διαγραφή