Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2015

ΠΡΟΣΠΑΘΩΝΤΑΣ ΝΑ ΕΞΟΝΤΩΣΩ ΤΗΝ ΚΑΤΕ...


Αποφασίσαμε να έρθουμε στην πρωτεύουσα για να ξελεγράρουμε και να κάνουμε σόπινγκ θέραπι. Εγώ, η κατέ, η νταμτελαρί και ο Σήφης. Η κατέ καθόλη την διάρκεια του ταξιδιού κλαιγόταν που ήταν πάμφτωχη και πεταμένη από την μοίρα και δεν μπορούσε να πάρει ένα πανωφόρι. Κοινώς μας τα είχε κάνει τσουρέκια. Εγώ δεν της έδινα καμία σημασία διότι ονειρευόμουν την στιγμή που θα έπαιρνα τα παπούτσια των ονείρων μου. Η νταμτελαρί έκανε τον ψόφιο κοριό και ο Σήφης είχε πάθει τζετ λανγκ.
Την πρώτη μέρα της εκδρομής μας, κάναμε μια επίσκεψη σε κάτι πολύ «γλυκούς» μας φίλους. Περάσαμε έκτακτα. Την δεύτερη μέρα θα πηγαίναμε για σόπινγκ, Μας φορτώνει η νταμτελαρί στην γκρι θύελλα και πάμε σε γνωστό εμπορικό κέντρο. Αμέσως κατευθυνθήκαμε στο κατάστημα με τα παπούτσια. Τα δοκιμάζω….. τζίφος. Άβολα. Πήρα μια μικρή στεναχώρια, αλλά δεν μάσησα γιατί είχα σταμπάρει ένα φόρεμα και υπέθετα ότι θα το αγόραζα.
Πηγαίνοντας για το φόρεμα η κατέ τράβηξε την νταμτελαρί σε κατάστημα με αρώματα για να της πάρει το άρωμα της. Της το πήρε. Κατόπιν μπήκαμε σε άλλο κατάστημα με ρούχα…. και εκεί αγόρασε το ημίπαλτο. Μετά από 3 ολόκληρες ώρες πήγαμε να πάρουμε το φόρεμα. ΤΖΙΦΟΣ.
Ήμουν καταστεναχωρημένη, και επειδή η φιλία μας είναι πολύ δυνατή, αποφάσισα να την εξοντώσω αργά και βασανιστικά, θα την έκανα να σκάσει από το πολύ φαγητό. Δεν έπρεπε να κινήσω υποψίες.Δεν είναι δυνατόν να ψώνισε όλο το mall και εγώ πήρα μόνο δυο βαφές και δυο οξυζενέ νούμερο 30.
Έχω συνεννοηθεί με την νταμτελαρί να πάμε στην Γλυφάδα για μπιφτέκια. Πήγε να μας το παίξει βαρύ πεπόνι πως δεν ήθελε, αλλά ευτυχώς την καταφέραμε. Αφού φάγαμε, πήγαμε να πάρουμε νεγράκια. Έφαγε και τα νεγράκια και ήταν πολύ καλά για κακή μου τύχη………..
Και ξαφνικά μια τρελή ιδέα μου καρφώθηκε. Θα παραγγείλουμε κινέζικο της λέω που δεν έχω ξαναφάει. Ας παραγγείλουμε μου λέει, είναι ελαφρύ το κινέζικο. Προς στιγμή τρόμαξα αλλά ευτυχώς το συγκεκριμένο δεν ήταν και τόσο ελαφρύ….μουαχαχχαχα. Αυτή την στιγμή είναι με το ένα πόδι στον τάφο. Μουαχαχχαχαχαχαχ…..
Της πρότεινα για τα μάτια του κόσμου να της πάρω σόδα, αλλά δεν ήθελε. Τρώει τσίχλες και παίζει στο ταμπλετ. Ε ας χαρεί τις τελευταίες της στιγμές. Η νταμτελαρί κοιμάται ήσυχη μέσα και ό Σήφης κάνει ζεν στα πόδια μου.
Και η κατέ μονολογεί : «Ήταν ελαφρύ το κινέζικο είπε…και μετά πέθανε»

37 σχόλια:

  1. ντάξει λιώνω με την περιγραφή....!!!!!!
    Να περνάτε καλά και να δώσετε τα δέοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και που να δεις από κοντά τι γέλιο είχε.
      Φιλί.

      Διαγραφή
    2. @ Βίκυ
      Και πού να δεις γέλιο που έκανα μόλις διαπίστωσα ότι το ημίπαλτο ξεβάφει.

      Διαγραφή
  2. Την ξέκανες χαχαχα. Πάντως εμένα μου καρφώθηκε η ιδέα χτες πως όλα αυτά περί σόπινγκ ήταν μούφα και απλά ήρθατε από τις επαρχίες για να δείτε Παπακαλιάτη χτες που είχε πρεμιέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκεί έπρεπε να την πάω.
      Ακαριαίος θάνατος!

      Διαγραφή
    2. @Κουπάρος
      Εμένα μου αρέσει ο Παπακαλιάτης.

      Διαγραφή
    3. Σου αρέσει ο Παπακαλιάτης;;;; Σχόλασε η κουμπαριά!!!

      Διαγραφή
    4. @Κουμπαρος
      Ιτς απ του γιου.

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Της πήρε ένα άλλο. Όχι αυτό που μας τα έκανε τσουρέκια.

      Διαγραφή
    2. @Λουστράκος
      Ναι, σιγά μη μου πήρε αυτό που ήθελα. Ένα τυχάρπαστο και φτηνό μου πήρε. Θα τον χωρίσω.

      Διαγραφή
    3. Α τον γύφτο ... τον λέμε και κύριο!!!
      Όχι αγάπη μου δεν θα τον χωρίσεις, δεν θα χάσεις εσύ την σύνταξη, τόσα χρόνια τον υπομένεις τον τσιγκούνη και θα του την χαρίσεις τώρα να την χαίρεται καμιά Ουκρανή?

      Διαγραφή
    4. @Παύλος
      Δεν ακούω τίποτα. Θα τον χωρίσω. Και θα φύγω με άλλον. Γαλαντόμο.

      Διαγραφή
    5. μουαχαχαχχαχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχ

      Διαγραφή
    6. Θα μου επιτρέψετε κι εγώ να γελάσω για τον νέο τον γαλαντόμο
      μουαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    7. Μπορεί να είμαι τόσο νέος, αλλά γαλαντόμος για το ανεκπλήρωτο θα γινόμουν σαφώς...

      Διαγραφή
    8. @Λουστράκος
      Δεν έγραψα για νέο, αλλά για άλλον. Να είσαι πιο προσεκτικός όταν διαβάζεις.

      Διαγραφή
    9. @Ανεκπλήρωτο
      Ευχαριστώ μωρό μου.
      Αααααααααααααχ...

      Διαγραφή
    10. @προς τσιτσιολίνους:
      να πάτε σε άλλο βλογ να κάνετε τα αίσχη σας.
      Εδώ είμασθε σεμνοί.

      Διαγραφή
  4. Σατανικιά ,as always! Σάμπως και με το βρακί του Τρέμενς έτσι υπουλα και βρώμικα δεν έπαιξες????
    Νεγράκια,ε? Με αυτη τη χαριτωμένη τρουφίτσα γυρω γυρω που τα κάνει ακόμα πιο γλυκά αποτι είναι! Ααααααχ!
    Μα να σκάσει απο το κινέζικο? τι μπανάλ αιτία θανάτου θέεεεεε μου! Ασε που ετσι που τα παραγγελνεις και με αριθμούς,δε ξέρεις και απο τι πήγες! Αισχος!

    ΣαλιάγκιΠουΓελά(ΣαρδόνιαΦυσικά)ΜεΤοΓιαΑκόμαΜιαΦοράΑποτυχημένοΣχέδιοΕξόντωσηςΤηςΚάτεΑποΤηνΥπουληΝυφίτσα(ΜπαρδόνΛεκάναΗθελαΝαΠω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι θα γίνει ρε σαλιάγκι?Κάθε τρεις και λίγο αλλάζεις όνομα και ψάχνομαι!
      Από το να έσκαγε από γκιόσα, είναι πιο σικ το κινέζικο τι να λέμε.
      Όσο για το βρακί, ας μην το αναλύσουμε, καλή ήσουν και του λόγου σου μικρή βερβερίτσα!

      Διαγραφή
    2. @Μπέρντυ
      Τελικά, ζω ακόμα. Δεν τα κατάφερε. Προς το παρόν.

      Διαγραφή
    3. Πάει το βρακί, να ζούμε να το θυμόμαστε...

      Διαγραφή
  5. Το ημίπαλτο ξεβάφει. Μου το μάτιασες. Αλλά τι περίμενα; Αφού δεν έχω φίλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως!
      Μουαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ

      Θα πεθάνεις από την στεναχώρια!!!!

      Διαγραφή
    2. Εμ αφού ψωνίζεις από τα κινέζικα...

      Διαγραφή
    3. @Κουμπάρος
      Η κουμπαριά μας θα περάσει κρίση, εάν συνεχίσεις τοιουτοτρόπως.

      Διαγραφή
    4. @Λεκάνα
      Μμμμμμμμμμμ, μίλησε κι ή ξανθιά...

      Διαγραφή
  6. Η προσπάθειά σου απέτυχε παταγωδώς (προφανώς, θα καλέσω κι αύριο για σίγουρα)
    υ.γ.1 (προς ανεκπλήρωτο): ξεβάφει; να τον χωρίσεις
    υ.γ.2: είστε αδίστακτη λεκάνα
    υ.γ.3: το "γλυκούς" γιατί σε εισαγωγικά παρακαλώ;
    υ.γ.4: Το ίσιο ξανθό σε κάνει κάτι σαν την Στόουν στο βασικό ένστικτο (ο παγοκόφτης σου λείπει)
    υ.γ.5: καλά Χριστούγεννα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μουαχαχχαχαχαχαχα...είναι θέμα χρόνου να την ξεκάνω.
      υγ1: άλλο που δεν ήθελες, σαν δεν νρέπεσαι!
      υγ2: τι εννοείς λέγοντας ότι είμαι αδίστακτη μπλουπρίντς;μίλα ξεκάθαρα!
      υγ3: για ευνόητους λόγους.
      υγ4: πόσα τέτοια ξέρεις.....
      υγ5: μερι κριστμας!!!

      Διαγραφή
  7. αν και έχω τις δυσκολίες μου να σας ακολουθήσω..
    μερι κριστμας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή