Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

AND THE OSCAR GOES TO...


Ο κύριος tremens μου έκανε την τιμή και με βράβευσε.... κατά την διάρκεια της βράβευσης πυροτεχνήματα φώτιζαν τον ουρανό, αεροπλάνα σε διάφορους σχηματισμούς έσκιζαν του αιθέρες, η κρατική ορχήστρα της ΕΡΤ παιάνιζε και διάφορα άλλα που δεν θα ήθελα να αναφέρω καθότι είμαι λιτός και πάνω από όλα σεμνός άνθρωπος. Εξού και η τελετή βράβευσης ήταν λιτή χωρίς υπερβολές...

Τώρα θα πρέπει να σας πω 7 πράγματα που δεν ξέρετε για μένα... για πάμε λοιπόν:
1. Θα μπορούσα σε όλη μου την ζωή να τρέφομαι αποκλειστικά και μόνο με γλυκά.
2. Φοβάμαι τους σεισμούς σε σημείο να παθαίνω αμόκ.
3. Πριν κοιμηθώ θέλω το κρεβάτι να είναι στρωμένο στην εντέλεια.
4. Έχω κάνει την παρουσιάστρια σε καλλιστεία που κάναμε στην έκτη δημοτικού!!!
5. Δεν μπορώ να ανεχτώ θρασείς και αγενείς ανθρώπους... με τίποτα όμως.
6. Μικρή με φώναζαν μπουμπού...
7. Δεν βγαίνω ποτέ από το σπίτι αν δεν φορέσω άρωμα (μεγάλο κόλλημα)...

Δεν θα δώσω το βραβείο σε 15 ξεχωριστά, αλλά θα βραβεύσω όλους τους φίλους αυτού του βλογ!Δικό σας το βραβείο λοιπόν...
Καλό σαββατοκύριακο...

50 σχόλια:

  1. 3. σαν την πριγκηποπούλα με το μπιζέλι κάτω απ το στρώμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγώ και η πριγκηποπούλα το ένα και το αυτό!!!και εγώ θα το ένιωθα το μπιζέλι!!!χχαχαχαχαχ
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Συγχαρητηρια, εισαι μια βραβευμένη πια!

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπουμπού? Μπουμπού? χαχαχαχα!!!!

    Μπουμπουδένια LOL, λοιόν για το Σαββατοκύριακό σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κι όμως μπουμπου!!!

      μπουμπουκένια lol και από εμένα αρραβωνιαστικέ μου!

      Διαγραφή
  4. Και βραβευμένη και παρ΄όλ΄αυτά ΚΑΙ καταδεχτικιά!!!!

    Τα συγχαρητήρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σκέτη πριγκηπέσα.
    να σ' πω, το στρώνεις το κρεβάτι πρώτα και μετά είναι τέλειο? Γιατί εγώ το θέλω να το βρίσκω τέλειο που μου το στρώνει η μαμά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ρε μπας και σάλταρες από βραβείο βεγγαλικά...φώτα και πολλή κρύο...άκου πάει να κατεβάσει καλοκαιρινά!!!!ΧΑ!ΧΑ!

    πολύ θα το θελες oμως E;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έφυγα έλανα τζι μου πάω να τα κατεβάσω!!!χαχαχαχαχαχαχ

      δεν φαντάζεσαι πόσο το θέλω ειλικρινά!!!
      πολλά μεγάλα φιλιά.

      Διαγραφή
  7. χαχα, αυτό με τους σεισμούς το έχω και εγώ. Κάτω από το τραπέζι της κουζίνας υπάρχουν προμήθειες σε νερό και φαγώσιμα που δεν αλλοιώνονται. Έχεις να πεις κάτι;;; Βέβαια, δεν ξέρω αν θα προλάβω να φτάσω μέχρι εκεί, αλλά μια ασφάλεια τη νιώθω.
    Αυτό όμως με το κρεβάτι δεν υπάρχει. Θα χαχανίζω ώρα με αυτό. Και για να μπω στο παιχνίδι και εγώ: πολλά χαχανιστά lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για περισσότερη ασφάλεια Κατερινάκι όσο αφορά τους σεισμούς,θα κρεμάσεις ένα μπιφτέκι στον λαιμό,αυτό θα κάνω και εγώ,έτσι ώστε εάν γίνει τίποτα τουλάχιστον να μας βρουν τα σκυλιά,λόγω του μπιφτεκιού....
      Πολλά αντισεισμικά lol

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. κι όμως...ήταν το χαϊδευτικό μου....
      χααχαχαχαχααχ
      καλημέρες!

      Διαγραφή
  9. Ποιος μπορεί τους θρασείς και αγενείς ανθρώπους;ωραια τα 7 σου, τελικά είσαι σαν εμάς χιχι
    γελαστά lol μπουμπου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανείς δεν τους μπορεί Φούλη μου...
      πολλά lol με φιλιά μαζί!!!

      Διαγραφή
  10. μπραβο και εις ανωτερα χαχα
    εισαι και δικη μου αγαπημενη το ξερεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό με τους σεισμούς δεν το ήξερα! Ρε συ κουνάει ή είναι από τον πυρετό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο πυρετός είναι αιθέρια μου ύπαρξη...αν έκανε σεισμό θα το καταλάβαινα...νομίζω πως έχω ενσωματωμένο σεισμογράφο,δεν κάνω πλάκα,τους καταλαβαίνω αμέσως....
      φιλιά με αντιβίωση...και ένα lol...

      Διαγραφή
  12. τους σεισμούς να τους φοβάσαι είναι λογικό. εγώ όχι, αλλά είναι λογικό. αλλά τις ζάρες στα σεντόνια;;; τι θα σε κάνουν; θα σε φάνε;

    άντε καλό βραβείο μπουμπού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μπορώ ρία μου να είναι άνω κάτω το κρεβάτι...παραξενιές όσο γερνάει ο άνθρωπος...χχαχααχχααχαχ

      φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  13. Πολλά κοινά, πολλά κοινά...
    Είναι σίγουρο ότι δεν είσαι η κόρη μου?
    Κακομοίρα μου κανόνισε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειδικά αυτό το 7 ρε παιδί μου, τι πράγμα είναι αυτό; Άσε έχω φάει κόλλημα με ένα συγκεκριμένο τελευταία και με μυρίζουν από χιλιόμετρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλά κάνεις διότι είσαι βασιλομήτωρ και πρέπει να δίνεις το στίγμα σου!!!

      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
    2. Βασιλομήτωρ είναι η μάνα μου, αφεντικό. Εγώ δεν έχω παιδιά! χαχαχα

      Διαγραφή
    3. σωστά...ναι αλλά το βασιλομήτωρ μου αρέσει σαν προσφώνηση...μην ξεχνάς μικρέ μάνατζερ πως είμαι και λίγο αφεντικό!!!αχαχαχαχ

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα μπου.. Χριστίνα (γκουχου γκούχου) ήθελα να πω.
    Ελπίζω να μην κόλλησες και συ από αυτήν την Αθηνά.

    Καλό Σαββατόβραδο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όχι προς το παρόν χαίρω άκρας υγείας!!!

      καλό σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  16. Αν δηλαδή γίνει σεισμός, δεν θα τρέξεις έξω αν δεν βάλεις άρωμα? Αστειάκι..χεχε!
    Χαιρετισμούς μπουμπού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται δεν υπάρχει περίπτωση να είμαι μια σεισμόπληκτη χωρίς άρωμα...
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  17. 2, 3, 5, 6, 7!!!
    δεν θα το πιστέψεις μα ... ακριβώς τα ίδια!

    φιλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σούπερρρρρρρρ!!!!!!πολλά τα κοινά λοιπόν!!!

      πολλά φιλιά λύχνε μου!

      Διαγραφή
  18. Αχ πως ταιριάζουμε,πως ταιριάζουμε!
    Και εγώ στρώνω το κρεβάτι μου.....πριν πάω να κοιμηθώ!
    Χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχει το όνομα παιδί μου!!καλημέρα και καλή εβδομάδα.φιλιά

      Διαγραφή
  19. καλή εβδομάδα Χριστινάκι μου!
    φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. To 3 το χω και γω γι αυτό κάθε πρωί, σαν καλό παιδί που είμαι, στρώνω το κρεβατάκι μου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Στο πρώτο όμως συμφωνούμε απόλυτα :) ευχαριστούμε για το δωράκι!! θα το πάρω να το στολίσω! καλή εβδομάδα εύχομαι!!! kiss! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτά τα άτιμα γλυκά σε ποιον δεν αρέσουν;
      πολλά φιλιά,καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  22. Και λέω κι εγώ τι ήταν αυτά τα πυροτεχνήματα και οι ιαχές που άκουγα, δεν το πήρα πρέφα ότι ήσουν εσύ και άργησα στην απονομή ;) Καλή εβδομάδα **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να εγώ ήμουν μπισκοτάκι...θα ξανακάνουμε και άλλη φιέστα και θα σε έχω ειδοποιήσει νωρίτερα!
    καλή εβδομάδα,φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπέρες κουμπαρούλα, επιτέλους μπορώ να αφήσω σχόλιο, αυτός ο Γκοτζίλας δε λέει να συνεργαστεί, παιδιά καλησπέρες σε όλους και φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω τι γίνεται κουμπάρε μου....ο βλογερ,ο γκοτζιλα τα πάντα κολλάνε!!!!!

      Διαγραφή