Πέμπτη 9 Φεβρουαρίου 2012

BAR....



Ο Γιάννης είναι ένας επιτυχημένος τραγουδιστής. Η Γιούλη είναι μία πονεμένη κοπέλα, ορφανή, κυνηγημένη που δουλεύει ως μπαρ-γούμαν/κονσοματρίς σε ύποπτο μπαράκι. Γνωρίζονται, ερωτεύονται και αποφασίζουν να παντρευτούν. Όταν όμως εμφανίζεται ο πρώην της Γιούλης, ο άρτι αποφυλακισθείς πρεζέμπορας Τσάκος, και αποκαλύπτει στη μάνα του Γιάννη το αμαρτωλό παρελθόν της μέλλουσας νύφης της, τα πράματα πάνε κατά διαόλου... Η πεθερά διώχνει τη Γιούλη, η οποία φεύγει λέγοντας ψέμματα στον Γιάννη για να μην κρατήσει κακία στη μάνα του.
Ο Γιάννης το ρίχνει στο ποτό και η μάνα του προσπαθεί να τον συνεφέρει. Η Γιούλη γυρνάει στο μπαρ, συζεί με τον Τσάκο και πέφτει στην πρέζα. Στο τέλος όμως, ο Τσάκος και η μάνα του Γιάννη, μετανιωμένοι, λένε την αλήθεια στο Γιάννη και τον προτρέπουν να πάει να βρει τη Γιούλη και να ζήσουν happily ever after. Δυστυχώς, ο Γιάννης φτάνει πολύ αργά, καθώς η Γιούλη πεθαίνει στα χέρια του απο υπερβολική δόση...

και θα παραθέσω και τους στίχοι....

Γιάννης Φλωρινιώτης
- Ένα ουίσκι με λίγο πάγο και Coca Cola
Κορίτσι του Μπαρ
– Μάλιστα κύριε τι θέλετε άλλο έχουμε από όλα
Γιάννης Φλωρινιώτης
-Εσύ, εσύ τι πίνεις να σε κεράσω ξέρω πως θέλεις
Κορίτσι του Μπαρ
– Είμαι του Bar και είναι δουλειά μου αφού το ξέρεις

Γιάννης Φλωρινιώτης
Μικρή κοπέλα μου απ τη ζωή σου κάτι για πες μου
Γιατί την μέρα έκανες νύχτα σ αρέσει πες μου
Ποιο το παράπονο απ' τη ζωή σου κι απ τους δικού σου
Μήπως πληγώθηκες από τους φίλους σου ή τους εχθρούς σου

Κορίτσι του Μπαρ
Όλη την νύχτα τα ίδια ακούω να με ρωτάνε
Όλοι με θέλουν με αγαπούν και με πονάνε
Μα σαν χαράξει η μέρα όλους τους χάνω
Στραβοκοιτάζουν με λεν μπαρόβια και δεν τους κάνω
Μα όταν στο μπαρ όλοι γυρεύουν κάποια ευκαιρία
Τους το φωνάζω είμαι του μπαρ μα είμαι κυρία

Γιάννης Φλωρινιώτης
Μικρό λουλούδι που δεν επρόφτασες για να ανθίσεις
Γιατί στα μπαρ τα όμορφα νιάτα σου θέλεις να ζήσεις
Πες μου τι θέλεις και ότι ζητήσεις θα σου το δώσω
Θέλω απ τη νύχτα και το ξενύχτι να γλιτώσω

Κορίτσι του Μπαρ
Την πρόταση σου και την συμπόνια σου αυτή την σέβομαι
Όμως λυπάμαι εγώ κανέναν δεν εμπιστεύομαι
Γι αυτό σταμάτα και εξηγήσεις μην μου ζητήσεις
Ξέρω μπαρόβια πως ήμουν κάποτε θα μου χτυπήσεις
Κι εσύ όπως όλοι ξέρω πως ψάχνετε μια ευκαιρία
Μα το φωνάζω ήμουν και θα με πάντα κυρία

Γιάννης Φλωρινιώτης
–άλλο ένα ουίσκι με λίγο πάγο και Coca Cola
Κορίτσι του Μπαρ
– Μάλιστα κύριε εδώ στο μπαρ έχουμε από όλα
Γιάννης Φλωρινιώτης
– Εσένα θέλω άσε τα μπαρ κι έλα μαζί μου
Κορίτσι του Μπαρ
–άσε με κύριε και μην μπερδεύεσαι με την ζωή μου......

άσμα απλά...χωρίς λόγια....

37 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. και είχα αργήσει να το ποστάρω....

      πονεμένα κονσοματρίστικα lol!!!!

      Διαγραφή
  2. Όχιρεπουστημου, έλιωσα από τον πόνο!
    Γιατί μου το έκανες αυτό απογευματιάτικα;
    Πόση ακόμα κουλτούρα, πόσο ακόμα έντεχνο τραγούδι, πόση ακόμα ποιότητα θα χωρέσει αυτό το βλογ;
    Πόσο ακόμα θα μας έχεις και θα παραδέρνουμε ανάμεσα σε λογοτεχνία της Βαμβουνάκη και στην ποίηση Φλωρινιώτη;
    Πόσο ακόμα;
    Πόσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και ακόμα δεν έχεις δει τίποτα μάι ντίαρ....θα επανέλθω με ιαμβικό δεκαπεντασύλλαβο Τάνιας Ελληναίου....
      γιατί η ποιότητα δεν έχει σύνορα και φραγμούς...

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. το ύποπτο μπαράκι είναι η αιτία του πόνου...αυτό έφαγε την Γιούλη ή αλλιώς το κορίτσι του μπαρ....

      Διαγραφή
  4. Πεθαίνω η μπαρόβια!!
    Οχι για να μην λένε μερικοί πως δεν υπάρχει ποιότητα!

    Φιλιά του πυρετού!(με κόλλησε η Αθηνά!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. περαστικά πολλά πολλά μπαρόβια μου....πές τα πες τα για την ποιότητα!!!!!

      φιλιά με ντεπόν σου στέλνω!!!!

      Διαγραφή
  5. @ Γιαγιά Αντιγόνη
    αλήθεια είσαι με πυρετό? περαστικά εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τάνια Εληναίου, η μπαρόβια, άσμα απ τα λίγα, είχα μια συνάδελφο που το βαζε συνέχεια και τραγουδούσαμε όλοι μαζί

      ...και η ταυτότητα που γράφει, η μπαρόβια

      εξαιρετικός ο Μάστερ Γιάννης Φλωρινιώτης, απλά εξαιρετικός, έχω χρόνια να τον δω λάιβ και μου φαίνεται πρέπει να το τολμήσω σύντομα!

      Διαγραφή
    2. θέλω να το τολμήσω και εγώ....
      πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Αυτά είναι! Μπράβο για το σκαλιστήρι, τι βρήκες πάλι!
    Χαιρετισμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φιαξε πιά ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ μου το χρώμα στα γραμματα....σταβώθηκα η γυναίκα να διαβάζω ..εσύ τα διαβάζεις; χε..χε.. τι λέω τώρα..!!!!το τραγούδι μου θύμησε άλλες εποχές ..ειναι απο τότε;;; θύμησε μου κάπιοα στιγμή να σου στήλω στο μέηλ σου ένα αλλο..κορίτσι του μπάρ....τα φιλιαμου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ σμαραγδένια μου είναι έτσι το πρότυπο και δεν αλλάζουν τα γράμματα...είναι από το 1980 από την ομώνυμη ταινία...
      να μου στείλεις εννοείται,θα περιμένω...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Χα χα το όνομα που το βρήκες βρε μια Μαρία μια Ελένη ...αν σου πω και το άλλο του πρώην, με μια μικρή διαφορά ένα σύμφωνο..ναι είμαι εγώ με το σύζυγο, χαχαχα
    Α ρε Γιαννάκη τη σου έκανα!! πόνος, μεγάλος πόνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιούλη,ένα όνομα μια ιστορία....και ο πόνος είναι αβάσταχτος που κουβαλάει αυτό το ερωτευμένο ζευγάρι!!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. γιατί εγώ τι νομίζεις?από το απόγευμα είμαι χάλια,τώρα συνήλθα!!
      φιλιά

      Διαγραφή
  10. Παίζει τίποτα με Τσακο και μάνα Γιάννη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τάτσι μίτσι κότσιρας τα είχαν κάνει...παίζει να είναι και γκόμενοι...δεν το έχω διευκρινίσει ακόμα...το ερευνώ...
      φιλάκια μάνατζερ!

      Διαγραφή
  11. Αμάν,καημός αβάσταχτος!Ποία η κυρία καλλιτέχνις;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπως είπε και ο έβιλ μας είναι η Ρένα Βιολάντη...ο καημός δεν έχει σύνορα σε αυτό το έργο...
      καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Το ντουετο για οσους δε γνωριζουν ειναι Γιαννης Φλωρινιωτης - Ρένα Βιολάντη.

    Η ταινια ειναι παραγωγης 1980 .

    Σκηνοθεσία: Βασίλης Παπαδόπουλος
    Σενάριο: Γιάννης Φλωρινιώτης
    Μουσική: Καίτη Παπαδοπούλου, Γιάννης Φλωρινιώτης

    Πρωταγωνιστες : Χριστίνα Σαχινίδου, Σόνια Αντωνοπούλου, Ρένα Ποιμενίδου, Νατάσα Παλαιστή, Ζαφείρης Μελάς, Γιάννης Φλωρινιώτης, Βέφα Μιχαηλίδου, Άκης Παπαδόπουλος.

    Εννοειται οτι περιμενουμε εναγωνιως την Μπαροβια της θεας Τανιας Ελληναιου και αν θες να ασχοληθεις πιο βαθεια με τον πχιοτικο κινηματογραφο της δεκαετιας του 80 σου προτεινω να ξεκινησεις με μια παραγωγη του 1985 που εχει τον ανυπερβλητο τιτλο "Το σουτιεν του μπαμπα μου".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχω ήδη στα υπόψιν μου αυτό το έργο έβιλ μου.....ο τίτλος δεν είναι μόνο ανυπέρβλητος...είναι ασύλληπτος!!φιλάκια!

      Διαγραφή
  13. Αμάν βρε, θα πάω από υπερβολική δόση παρακμής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εδώ τα lol αξίζει να είναι αμέτρητα.

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Π-ι-ότητα αγάπη μου!!!αυτα ειναι!!!!!μπραβο....δώσε π-ι-ότητα στο λαό!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εμπνευσμένο!!! αμεεεεεεεεεεεε!!!! :) φιλιά! καλό Σαββατόβραδο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χαιρετώ την ωραία φωνή του ιντερνετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή