Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2012

ΒΛΕΦΑΡΟ ΜΟΥ...


...............................

32 σχόλια:

  1. Πλάκα μου κάνεις!
    Δεν υπάρχει περίπτωση να διαθέσω 4 λεπτά και 10 δευτερόλεπτα για να ακούσω αυτό ευχάριστο κατά τα άλλα μουσικό διάλειμμα!
    Όσο και να σ' αγαπάω, δεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι έγινε, ακόμα σε ταλεπορεί ο πυρετός και όλο θες να κοιμάσαι;
    φάε μερικά ντεπον να γίνεις ντούρα γιατί πολύ τα πήρα σήμερα που μας άφησες χωρίς την εκπομπή σου..
    Από την άλλη αναρωτιέμαι, τόσο επί πόνου το έχεις πάρει το ξενοκοίταγμα του αραβωνιάρη; ρε μη μασάς θα σου βρω άλλον, ρώτα να μάθεις τι έπαθλο θα πάρει για το 801 σχόλιο; δεν μπορώ θα σκάσω η ρουφιάνα αν δεν το έλεγα
    Ρουφιάνικα,ντουρασελ και ντεπονιασμενα lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. με έχει πιάσει μαυρίλα φούλη μου....έναν αρραβωνιάρη είχα και τώρα φτάσαμε στα χωρίσματα...πάλι καλά που έχω και σένα και μου σφυρίζεις τα καθέκαστα!!!!
      σφυριγμένα lol

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. και εγώ το ίδιο παθαίνω όταν το ακούω το συγκεκριμένο...και ταξιδεύω...
      καλημέρες και φιλάκια

      Διαγραφή
  4. ότι έπρεπε....

    καλό βράδυ Χριστινάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οοοοο το μωρό μου...νανι...νανι...κοιμήσου και παραγκηλα..στην Πόλη τα προυκιά σου... στην Βενετια τα ρούχα σου ..και τα διαμαντικά σου.....αυτο μου βγήκε να σου γραψω..ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ....μου καλο ύπνο.... φιλακια στα βλέφαρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τα πήρα τα φιλιά σου σμαραγδένια μου...
      να έχεις μια καλή μέρα.φιλάκια και από μένα.

      Διαγραφή
  6. Μου λειπεις τις Δευτέρες.
    :(

    Περαστικά να ειναι ο πυρετος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σας ακούω κονσέρβα όμως,έχω πρόβα συνήθως εκείνη την ώρα γιαυτό...
      ευχαριστώ πολύ,άρχισε η ανάρρωση θέλω να πιστεύω!!

      Διαγραφή
  7. κομματάρα....περαστικά πεσμενοσίδηρο.... καλησπέρα!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ πολύ...θα προσπαθήσω να τον ανεβάσω τον παλιοσίδηρο που θα πάει...
      καλημέρες

      Διαγραφή
  8. τρυφερό.
    αυτό το γκριζούλι που έχεις στα σχόλια κάνει τα γράμματα ολίγον αόρατα!
    φιλάκια Χριστινάκι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω μπλουζ μου,αλλά δυστυχώς πάει ασορτί με το πρότυπο και δεν αλλάζει...λίγο υπομονή,θα τις βαρεθώ τις πέτρες και θα τις αλλάξω...
      φιλιά

      Διαγραφή
    2. φιλιά κι από μένα Χρισιτνάκι μου.
      καληνύχτες.

      Διαγραφή
  9. A γι αυτό σιγήσανε τα τύμπανα? αρρωστούλικο μου είσαι?
    τι σε βάρεσε να το βαρέσω? τι πέρασε απο κειθε και μου τσάκισε τις Αργήτισσες κόρες?
    να ακούσω? χμ. καλά, θα !

    ζζζζζβουριχτά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιαυτό ζουζούνα μου,έχω βαρέσει διάλυση σωματική και ψυχική...
      σου στέλνω μεγάλο φιλί!

      Διαγραφή
  10. ελπίζω σήμερα να είσαι καλύτερα...
    μερσί για το άσμα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σήμερα είμαι πολύ καλύτερα σπιρτοκουτάκι μου!!!
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Mας έλειψαν τα μουσικά σου ταξίδια.
    Αντε γίνε γρήγορα καλά..Οχι τίποτε άλλο αλλά βρήκε ευκαιρία και ο αραβωνιάρης για ξεπορτίσματα.
    Καλό βράδυ να έχεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και μένα μου έλειψε η παρέα της τρίτης...είμαι ήδη καλύτερα..όσο για τον αρραβωνιάρη τα έμαθα τα ξεπορτίσματα του!!!!
      καλό βράδυ,φιλιά.

      Διαγραφή
    2. περαστικά σου καλό μου!
      εύχομαι γρήγορη ανασυγκρότηση!

      Διαγραφή
    3. ευχαριστω λυχνε μου,πολλα φιλια!

      Διαγραφή
  12. Μια καληνύχτα πέρασα να σου αφήσω! πολλά φιλιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γειά σου Χριστινάκι, μελαγχόλησα λίγο με το άσμα..
    Να σαι καλά, πιες καμιά περτικαλάδα να στρώσεις βρε μάτια μου!
    Φιλάκια πολλά **

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι μελαγχολικό και πολύ μάλιστα!!!!
      πίνω περτικαλαδίτσες και τώρα είμαι μια χαρούλα.φιλάκια μπισκοτάκι!

      Διαγραφή