Τετάρτη 7 Μαρτίου 2012

ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΟΥΣΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ...


Η αγάπη είναι ανήμερο θεριό που τρώει τη ζωή μας…Μα μόλις φύγει καταλαβαίνουμε ότι αυτή ήταν η ζωή μας. Λοιπόν; …Σ’ άφησε; Σε πρόδωσε;
Καλύτερα έτσι. Θα ‘χεις κουράγιο να ξαναδοκιμάσεις. Αν έμενε, κι ανακάλυπτες τι ψεύτικο μικροπραγματάκι ήταν, θα πληγωνόσουν για πάντα. Η αγάπη είναι μεγάλη όταν την περιμένουμε ή όταν τη χάνουμε. Όταν την έχουμε μας ξεφεύγει. Χάνουμε την αίσθησή της. Και την ξαναποκτούμε μόνο όταν τη χάσουμε. Κοίταξε να ζήσεις την αγάπη που έχασες. Να χαρείς την αγάπη που περιμένεις. Καν’ την τραγούδια, ξενύχτια. Καν’ την βιβλία, αταξίες. Μόνο μην τη μοιρολογάς. Είναι σαν να τη βρίζεις. Σαν να της κλείνεις το δρόμο να ξανάρθει. Κοίταξέ με προσεχτικά και θα καταλάβεις.
Για την αγάπη μιας γυναίκας έγινα ποιητής. Δεν τη συγκίνησα. Έγινα κλόουν, καραγκιόζης, Ρωμαίος, Νίγκελ, Άμλετ…Κείνη προσπέρασε πλάι απ’ τις τραγικές μεταμορφώσεις μου αγέρωχη και πήγε να θαφτεί στο άγνωστο. Ήταν τρελλή; Ήταν άρρωστη; …Χαλασμένη απ’ τα βιβλία; Δεν ξέρω. Ένα πράγμα ξέρω : πως μ’ έκανε δυστυχισμένο. Κείνοι που είναι για να γίνουν μεγάλοι όχι μόνο δεν τους χρειάζεται η δυστυχία αλλά και τους μπαίνει εμπόδιο. Γιατί τώρα στα είπα όλα αυτά; Για να σε φέρω στα συγκαλά σου; Για να σε παρηγορήσω; Για να σε πλαντάξω; Δεν ξέρω.
Η αγάπη είναι το φαρμάκι και το νέκταρ της ζωής μας. Αν θέλεις να πιεις θα τα πιεις και τα δύο μαζί. Ένα ένα δε στα δίνουν. Γιατί κλείνεις τα μάτια σου; Νυστάζεις ή πονάς;…

Μενέλαος Λουντέμης, απόσπασμα από το βιβλίο «Τότε που κυνηγούσα τους ανέμους»....

28 σχόλια:

  1. Αγαπημένος ο Λουντέμης και το συγκεκριμένο βιβλίο του συγκλονιστικό...Δεν του έχουν αποδοθεί τα ανάλογα πιστεύω...όλοι τον γνωρίζουν για το ''ένα παιδί μετράει τ'άστρα'',επίσης θεωρούν τα βιβλία του εφηβικά...όποιος έχει διαβάσει και τ΄άλλα του έργα ξέρει πως είναι ένας σπουδαίος λογοτέχνης που απευθύνεται κυρίως στους μεγάλους...Ευχαριστούμε για το απόσπασμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tι μας εχει πιασει ολους ανοιξιατικα με τα βιβλια;
    Σημερα που θα παω στην βιβλιοθηκη θα ψαξω για Βαμβουνακη αυτο που ειπες την προηγουμενη φορα.

    Εγω παλι ξεσκονιζω αναγνωσματα της μετεφηβικης μου περιοδου και χαιρομαι που πολλα πραματα διασωθηκαν απο τον τυφωνα του πατρικου μου(δλδ την μανα μου )και την αισθητικη της περι ηθικης και μη.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν ξέρω τι μας έχει πιάσει ειλικρινά...ελπίζω να πήγες και να βρήκες την βαμβουνάκη...να μου πεις εντυπώσεις όταν διαβάσεις το βιβλίο...

      σου στέλνω φιλιά σε σένα και στο κορίτσι

      Διαγραφή
  3. Λατρευω τον Λουντεμη, ωστοσο αυτο δεν το εχω διαβασει, υπεροχη προταση! Γεια σου συνονοματη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλησπέρες χριστίνα...χαίρομαι που σου άρεσε..φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Διαβάζεις, διαβάζεις, αλλά μυαλό δεν βάζεις.
    Μικρή μοιρολογίστρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μια μοιρολογίστα που σέβεται τον εαυτό της πρέπει να κλαίει...ε λοιπόν κλαίω από τα γέλια...

      μοιρολογίστρικα Lol

      Διαγραφή
  5. Πανεμορφο μικρη μου Μαρουσκα!!!!

    Αθηνα....υποκλινομαι ξανα μανα και φτου και απο την αρχη!!!!!!φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και νόμισα ότι δεν θα ξαναδιαβάσεις...Αχχ ωραίος ο Λουντέμης, ωραίο και το απόσπασμα, ωραία κι η βραδιά σήμερα. Όλα καλά το λοιπόν :) εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το έχω ήδη διαβάσει..είπαμε διάβασμα γιοκ!!!χαίρομαι που σου άρεσε...πολλά πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  7. Υπέροχο απόσπασμα!!

    Μου "ξεσκόνισες" μνήμες..΄

    Καλό σου βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Που λες, φιλενάδα, εγώ Λουντέμη δεν έχω διαβάσει. Δεν ξέρω γιατι? δεν δεν....
    αλλά την τρελλή, την υποστηρίζω μια χαρά... κι άσε τους άλλους να κυνηγάνε ανέμους..


    Αμα δεν ξαναδοκιμάσεις....... εχεις χάσει όλη την ζωή. Τι ? με την μία θα μείνεις?... α παπα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διάβασε εάν πέσει στα χέρια σου..είναι ενδιαφέρον...
      πολλά πολλά φιλάκια ζουζούνα μου

      Διαγραφή
  9. από τα πιο όμορφα!
    χρόνια πολλά Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαίρομαι που σου άρεσε σκοτεινέ μου...ευχαριστώ για τις ευχές σου...φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Άσε τους ανέμους και κυνήγα τα lol
    Γέλα ζήσε γιατί χανόμαστε!!
    Χέσε όλα τα lol,και ψάξε τα ερωτευμένα που να αξίζουν lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπαθώ να το κάνω φούλη μου...να σου ζήσουν τα παιδιά αύριο..
      παντρεμένα lol

      Διαγραφή
  11. A! με πήρες πολύ πίσω Χριστινάκι μου...

    καλο Σ/K να έχεις...ετοιμάσου θα πας σε πάρτι!!!!
    για τα Οσκαρ ντε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα έλενα τζι μου...έχουμε και τα πάρτι των όσκαρ σωστά,ετοιμάσου περνάω να σε πάρω να πάμε μαζί...
      φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  12. Πανέμορφο!!! να σαι καλά!!! καλό σου μεσημέρι!! πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. περιμένω να σε ξαναδώ στις ανθισμένες κερασιές
    τ' άστρα να μετράς τις νύχτες...

    περιμένω το αληθινό σου χαμόγελο....

    γλυκά σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σου στέλνω την πιο γλυκιά μου καληνύχτα...ειλικρινά σε ευχαριστώ...
      φιλάκια

      Διαγραφή