Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

PARKING...


Μετά από απουσία ολίγων ημερώνε πάλι εδώ, με ένα θέμα επίκαιρο θα έλεγα μιας και το καλάμι σαν οντότητα αλλά και το καβάλημα του είναι αξίες διαχρονικές.
Είναι πολύ μεγάλο πράγμα να ξέρεις ποιος είσαι και μέχρι που σε παίρνει, ή αλλιώς "γνώθι σαυτόν"...
Δεν είπα βέβαια πως είναι κακό να υπάρχει λίγο ψώνιο μέσα μας, ίσα ίσα, το να έχεις λίγο ψώνιο μέσα σου σε κάνει δημιουργικό πολλές φορές....
Επίσης το να έχεις καβαλήσει το καλάμι και να το γνωρίζεις πάλι γνώθι σ'αυτόν λέγεται, αλλά εδώ δεν έχω καμία αντίρρηση, διότι είσαι καβαλημένος και το ξέρεις, σου βγάζω και το καπέλο.... το να μην το ξέρεις είναι το ζόρι...
Καλό είναι τα καλάμια να μην τα αφήνουμε δεξιά και αριστερά, ένα πάρκινγκ πάντα χρειάζεται.....

υγ 1: θα επανέλθω με φωτογραφικό υλικό γνήσιου χειροποίητου πάρκινγκ καλαμιών κατασκευασμένο από τα χεράκια μου.... δέχομαι και παραγγελίες, δωρεάν και τα έξοδα μεταφοράς......

υγ 2: και για να μην ξεχνιόμαστε καλαμένια lol.............



36 σχόλια:

  1. ααα, σούχω και πρωτομάστορα, Koulpa, μπλογγοσυναδελφο να μας γυαλίσει τα καλάμια λόγω επαγγέλματος!

    του τα παρκάρω συχνά...
    ναι ναι διότι είναι πολλά, άλλο για καθε εκδήλωσης!

    καλημερένιες !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. α πάρα πολύ ωραία,ένα γυαλισματάκι πάντα είναι χρήσιμο...πολλά φιλάκια ζουζούνα μου...

      Διαγραφή
  2. Δυστυχώς τα καλαμο-πάρκινγκ είναι τα μόνα πάρκινγκ που παραμένουν άδεια σε αυτόν τον τόπο!!!

    :-Ρ

    Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αρχίζουν και γεμίζουν και αυτά σκατζοχοιράκι μου...
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Το καλάμι κι αν το πλύνεις το σαπούνι σου χαλάς, άσε που μετά γλιστράει και δεν κάνεις ζάφτι

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όπου καλάμι και μάλαμα επίσης...χαχχχαχα..συμπέρασμα δεν πλένουμε τα καλάμια,παίρνουμε καινούργια..λεφτά υπάρχουν..
      φιλάκια

      Διαγραφή
  4. Όλοι έχουμε ένα καλάμι κάπου κρυμμένο!!!! Το θέμα ειναι να μην το κυκλοφορουμε νυχθημερον!

    Ελπίζω να πήρες τις ανασες σου και να επεστρεψες δυναμικη!

    Καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κάποιοι το έχουν ενσωματωμένο...χααχαχααχχ....πήρα αρκετές ανάσες όντως...
      καλό ξημέρωμα

      Διαγραφή
  5. γεμίσαμε από καλάμια καβαλημένα. τι κρίμα που δεν το λένε... τουλάχιστον έτσι, χώρο θα τους κάναμε να περάσουν, σε άλλους τόπους να κατοικοεδρεύσουνε...

    σματς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δυστηχώς έτσι είναι.. και άντε να αποδείξεις σε κάποιον πως ππρέπει να 'παρκάρει'^

    καλημέρες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. είναι ωραία τα παλ χρωματάκια,ότι πρέπει για την άνοιξη...εγώ πάλι το φούξια με τα πούπουλα δεν το αποχωρίζομαι!!!
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  8. Εγώ έχω το γνώθι σαυτόν και γι' αυτό επειδή είμαι χοντρή παραγγέλνω τα καλάμια μου από την Κούβα που τα παράγει χοντρά, για να με βαστάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα έχεις εντρυφήσει βλέπω...

      Διαγραφή
    2. @k.Mer
      Εννοείται! Έχω καβαλήσει καλάμια και καλάμια ΕΓΩ!

      Διαγραφή
    3. εμένα δεν με βαστάνε τα καλάμια πια....από ρουκέτες και πάνω!!!
      σου στέλνω φιλί με ρουκέτα!

      Διαγραφή
  9. Το δικό μου είναι ιπτάμενο.
    Το έχω στην αποθήκη μου εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είναι αχρησιμοποίητο. Το καβαλάω μόνο όταν δεν νιώθω πολύ καλά και πετάμε μαζί μέχρι ώσπου βαρεθούμε και πίσω.
    Ευτυχώς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και τα δικά μου ιπτάμενα είναι μην νομίζεις..χααχαχααχχα

      φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Εγω επειδη δε με σηκωνουν τα καλαμια ουτε οι σκουπες εχω ιπταμενο χαλι !
    Πιανομαι;

    Ημερα της ποιησης και ακομα με την απορια "τι θελει να πει ο ποιητης;"ειμαι...διαβαζω και κατι τετοιες αναρτησεις που οι περισσοτεροι που σχολιαζουμε υποψιαζομαστε οτι για μας χτυπαει η καμπανα και ερχεται και δενει το πραμα!

    Ποιητικης αδειας και αποριας lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν πιάνεσαι με το χαλί..είσαι το μαγικό μας τζίνι τότε!!!δεν χτυπάει για σένα η καμπάνα...είχα μια έμπνευση της στιγμής!!!

      lol πάνω σε ιπτάμενο χαλί.

      Διαγραφή
  11. καλαμωτή καλαμωτή από το άλλο μου τ' αυτί...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εγω ο...πεζός,δεν τα θέλω τα καλάμια για το πάρκινγκ,τα χρειάζομαι για στηριγματα των ζαρζαβατικών στο μπαξέ,στειλε μου ένα μεγάλο δεμάτι:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πια καλαμια μάνα μου...πια χαλια...ούτε τον αέρα αναμεσίς τον ποδιών μου δε μπορώ να καβαλικέψω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το δικό μου είναι δυσελο αλλά δεν κάθετε κανείς φοβάται μην τον μπρουμουτίσω!!
    παρκαρισμένα λολ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Χαχ,μ' άρεσε,πετυχημένο!
    καλό σκ Χριστίνα(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλο σαβ/κο να εχεις Χριστινα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή