Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΛΟΥ ΜΠΛΟΓΚΙΚΟ ΒΡΑΒΕΙΟ...


Η αγαπημένη Λεύκη_Φλου ή αλλιώς το κορίτσι μας με το κάτασπρο κοστούμι και τα λινά παπούτσια είδε πως μπήκε η άνοιξη  και αποφάσισε να μοιράσει τα σουρεαλιστικά φλου μπλογκικά βραβεία της...
Ήρθε το κάλεσμα το οποίο με ενημέρωνε πως κέρδισα το βραβείο της πειρατίνας των ραδιοφωνικών και μπλογκικών χώρων... η συνέχεια γνωστή, φόρεσα κάτι πρόχειρο και απλό, έριξα την καθιερωμένη γούνα, και πήγα στο πάρτι απονομής....
Ο χρυσός πιγκουίνος των 24 καρατίων ακτινοβολούσε κάτω από τους πολυελαίους και τα φλας των παπαράτσι που έκαναν χαμό για μια φωτογραφία των υπευθύνων της βραδιάς αλλά και των καλεσμένων...
Παρέλαβα τον χρυσό πιγκουίνο μου με μεγάλη χαρά... Ευχαριστώ πολύ την αγαπημένη Λεύκη_Φλου για την τιμή μου έκανε να με συμπεριλάβει στην λίστα των βραβείων της... και κλασικά και του χρόνου με υγεία και χαρά και όπως πάντα και στων κορτσώνε μας....

Πηγαίνω να πάρω σκρίνιο για να εναποθέσω βραβεία όσκαρ και τα σχετικά....

Καλό σαββατοκύριακο...

43 σχόλια:

  1. Δεν αντέχω άλλο. Από την μία συγκίνηση με παίρνεις και στην άλλη με πετάς. Πόσες συγκινήσεις να αντέξω μεγάλη γυναίκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσπάθησε να ανταπεξέλθεις στην σοβαρότητα της κατάστασης...υπομονή...

      Διαγραφή
  2. Α παραλίγο να το ξεχάσω:
    Συγκινημένη!
    Βαθύτατα συγκινημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Α και μια που το έφερε η κουβέντα, αποκλείστηκε και ο Ολυμπιακός!
    Να δω τι θα κάνεις τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελικα αυτο το μπλογκχωριο ειναι ολο εκπληξεις χαχα
    το αξιζεις, ειμαι φαν σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και όσκαρ και βραβεία!!!τα σάρωσες όλα!!
    Κωλοφαρδιασμένα lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πιο κωλοφαρδιασμένα λολ δεν γίνεται!χαχαχαχαχα
      πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. να μου πεις ποιος έβαλε τα γκολ...

      Διαγραφή
    2. Ο Βιγιάγκρα (όχι βιάγκρα),έτσι λέγεται δεν κάνω πλάκα και ο Ντέβιντς!

      Διαγραφή
    3. σας ευχαριστώ πολύ για τις χρήσιμες πληροφορίες...αν βρείτε και σε ποιο λεπτό έγιναν όλα αυτά θα με ικανοποιούσατε!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ο Βιγιάγκρα στο 81' και ο Ντέβιντς στο 86΄.

      Διαγραφή
    5. μα ποια είστε τελοσπάντων!!!αρχίζω και είμαι και εγώ βαθύτατα συγκινημένη!!!

      Διαγραφή
  7. πάντα τέτοια Χριστίνα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι εκπλήξεις των βλογς τελικά σου δίνουν χαρές..
      φιλάκια

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ !!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά μιλάμε, αφεντικό, μας έχεις πάρει τα σώβρακα! Πάντα τέτοια, κορίτσι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είχα καλό μάνατζερ,μάνατζερ μου εξού και οι επιτυχίες!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  10. πω πω! δε θα προλαβαίνει ν αγοράζεις τουαλέτες για τις απονομές!
    να το βάλεις εδώ το σκρίνιο Χριστινάκι μου να βλέπουμε τα βραβεία.
    φιλάκια, καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μου έδωσες πολύ καλή ιδέα για το σκρίνιο μπλουζ μου!σούπερ!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο Χριστίνα ...
    Πάρτο μεγ'αλο το σκρίνιο να χωράει πολλά...
    Με γεια...φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σε καλή μεριά:) Ένας πιγκουίνος είναι
    πάντα χρήσιμος...
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ μου...οταν πάρεις το σρίνιο νακοιταξεις να είναι μεγαλο γιατί με την φόρα που πήρες στα όσκαρ..σίγουρα θα θες χώρο να τα βάλεις αντε και στα ρεκόρ Γκίνες!!!για όσκαρ!!!! φιλιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οπ!ναι!ένα βραβείο γκίνες πρέπει να πάρω τώρα σμαραγδένια μου...δίκιο έχεις!
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ να είστε καλά αγαπητέ gyro...μα φίρμα?κόψτε κάτι...χαχαχα

      Διαγραφή
  15. καλά τι θα γίνει μάνα μου;...πόσες τουαλέτες πια να αγοράσουμε;... ή δεν θα μας καλέσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εσύ είσαι επίτιμη καλεσμένη σε όλες τις εκδηλώσεις έλενα τζι μου!!!
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  16. και εις άλλα....να σαι καλά....
    αυτο δεν θελει σκρινιο ..χρηματοκιβωτιο θελει...χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ σπιτικέ μου,τρέχω να πάρω χρηματοκιβώτιο!
      φιλιά.

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα. Συγχαρητήρια για το βραβείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Mαρή... δεν σε μαζεύουμε απο τα βραβεία. Πήρε ο πόδης σου, χαλί και τρέχει στα κόκκινα !!!
    πάντα τέτοια βρε !!! Πάντα τέτοια...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. πουσαι καλέ σημερα.....ακουω ωραία μουσικη..αλλά εσυ..που βρίσκεσαι ....κοπάνα...?....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μολις επεστρεψα απο αθηνα παναγιωτη μου και δυστυχως δεν προλαβα να κανω εκπομπη....

      Διαγραφή