Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

ΟΣΚΑΡΟΣΤΕΜΕΝΗ...


Χτυπάει το τηλέφωνο χαράματα, και δεν είναι κανένας άλλος παρά ο αντζέντης - μάνατζερ μου (διότι έχουμε πει πως με χαρακτηρίζει η απλότητα), ο οποίος μου ανακοινώνει περιχαρής πως τα αγαπημένα μου Παρταλάκια μου έκαναν την τιμή να με συμπεριλάβουν στις υποψηφιότητες των Όσκαρ τους, και όχι μόνο αυτό αλλά ότι κέρδισα το Όσκαρ καλύτερης μουσικής επένδυσης...
Σαν μια μουσική επενδύτρια που σέβεται τον εαυτό της άρχισα να φωνάζω:
Μοδίστρες και κομμώτριες ήρθαν να με ετοιμάσουν όπως λέει και το γνωστό άσμα. Ντύθηκα λιτά και απέριττα, έριξα και μια ελαφριά κόκκινη  γούνα για να είμαι ασορτί με το κόκκινο χαλί (η γούνα δεν φαίνεται στην φώτο διότι την έβγαλα από την χαρά μου), και συνάμενη κουνάμενη παρέλαβα το Όσκαρ μέσα σε κλίμα έντονης συγκινήσεως.
Σε αυτό το σημείο θα αρχίσω τις ευχαριστίες:
Ευχαριστώ τα αγαπημένα Παρταλάκια για την τιμή, ευχαριστώ την μαμά και τον μπαμπά μου,τον αδερφό μου τον Άγγελο, όλο το σόι και όλα μου τα ξαδέρφια τα οποία είναι εκατομμύρια κατά την άποψη της Αθηνάς.
Ευχαριστώ την Αθηνά (ξέρει αυτή γιατί), τον Ανατολικό fm που με έκανε τόσο καλή μουσική επενδύτρια, τους ακροατάς και τους θαυμαστάς της εκπομπής μου, τους αναγνώστας του βλογ μου και την ξαδέρφη μου την Βίκυ η οποία μου δάνεισε το λάπτοπι να κάνω την ανάρτηση διότι βρίσκομαι εκτός έδρας....
Ανακοινώνω ότι θα παραθέσω δεξίωση, το ντρες κόουντ είναι ελεύθερο, τα χαβιάρια, τα μπρικ και οι σαμπάνιες θα ρέουν άφθονα.
Σε αυτή την σεμνή τελετή θα παιανίζει η κρατική ορχήστρα της ΕΡΤ και όταν θα κουραστεί να παίζει θα υπάρχει και η μπάντα του πολεμικού ναυτικού -μην ξεμείνουμε από μουσική... Το τραγούδι που θα ανοίξει την βραδιά θα είναι το παρακάτω:


Η βραδιά θα κλείσει με με ένα πολύ χαρούμενο και απλό κομμάτι:

Και του χρόνου να είμαστε καλά με υγεία, και στων κορτσώνε μας πάνω από όλα....

Υ.Γ. Καλά καταλάβατε, θα τραγουδήσει και η Μπέσσυ Αργυράκη.....


74 σχόλια:

  1. Αν τραγουδηθει και η Μπεθι δε το χανω με τιποτα!

    Συγχαρητηρια επενδύτρια μας..

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μπορούσε να μην ντύσει μουσικά η Μπέτυ αυτή την εκδήλωση...
      στολίσου και έλα.φιλιά.

      Διαγραφή
  2. να ευχαριστείς το DNA μας αγάπη μου....!!!!αυτό οφείλεται για όλες τις αρετές, ταλέντα, προσοντα που χαρίστηκαν απλωχερα!!!ειναι θεμα DNA!!!!!

    Congrats baby....πάντα επιτυχίες....!!!(τρέχω να ραφτω ...ίσα που προλαβαίνω)!!!! love ya!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ένα μέρος της επιτυχίας οφείλεται και σε εσένα που μου παραχώρησες απλόχερα το λαπτόπι...
      λαβ για

      Διαγραφή
  3. Πάλι καλά που δεν θα φέρεις και τον Νταλάρα να τραγουδήσει, αφιλοκερδώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι χαρούμενη που βραβεύτηκες christina! Επιτέλους, να πάρεις και συ μια χαρά σε αυτή τη ζωή μικρή μου μοιρολογίστρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Παρεμπιπτόντως, βλέπω ότι συνεχίζεις να ψεύδεσαι και να υποστηρίζεις ανερυθρίαστα ότι βρίσκεσαι στο σπίτι της εξαδέλφης σου Βίκυς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανερυθρίαστα και απροκάληπτα διότι μας διαβάζει και ο αρραβωνιάρης....γιατί αν με αφήσει θα φαρμακωθώ!!!

      Διαγραφή
  6. Τι άλλο να πω... Είμαι βαθύτατα συγκινημένη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί εγώ τι είμαι νομίζεις...ήμουν που ήμουν κλαψο..... τώρα απόγινα!!!

      Διαγραφή
  7. Έκανες όλη την Αργολίδα περήφανη christina!
    Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κύριε Μήτσο πάντα το ήξερα πως μόνο εσείς θα καταλαβαίνατε την αξία μου και τα ταλέντα μου!!!

      Διαγραφή
  8. Συγκινημένη...
    Βαθύτατα συγκινημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει το έπιασα το νόημα...θα βγούμε μόλις έρθω να πάμε να κεράσω....

      Διαγραφή
  9. να υποθέσω ότι το πάρτι θα το κάνεις στο Αβέρωφ!! ουυυυυαααουυυ
    θα βάλω τις ασημένιες γόβες και θα σου έρθω....
    συγχαρητήρια!!
    οσκαροχτυπημένα lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κανε κλικ στη γόβα πλιζ
      ζηλεμένα lol

      Διαγραφή
    2. Αχ δαφνοοσκαροβραβευμένη αρραβωνιάρα!!!

      Διαγραφή
    3. εννοείται στο αβέρωβ...εγώ και η χουρσαλά!!!!κόκκινες λαμέ γόβες να βάλεις φούλη μου!!!

      χρυσοαγαλματένια lol

      Διαγραφή
    4. @ΠΑΥΛΟΣ
      να θυμηθείς αρραβωνιάρη να πάρουμε ένα σκρίνιο μεγάλο να βάζουμε τα βραβεία!!!!

      φιλάκιαααααααα

      Διαγραφή
  10. Την γούνα την έβγαλες επειδή στο Hollywood απαγορεύτηκε πρόσφατα η ένδυση γουνοφόρων ρούχων.
    Και του χρόνου.
    Στείλε blogόγραφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βέβαια μην μας περάσουν για τίποτα βλάχους εκεί στο χόλιγουντ!!!
      Θα στείλω μπλογκόγραφο στο πίτσι φιτίλι...
      φιλάκια

      Διαγραφή
  11. Μπράβο!! Συγχαρητήρια!!
    Να αρχίσουν τα νταούλια κι οι ζουρνάδες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ ευχαριστώ και στα δικά σας εύχομαι!!!
      χαχαχαχα
      φιλιά

      Διαγραφή
  12. τί έγινε κοπελιές...???
    θα μας κανετε να τρέχουμε σαν τους τρελούς δεξιά και αριστερά,ντυμένες στη παγιέτα και με το 12άρι Μανόλο,για να σας συγχαρούμε...???
    Οργανωθείτε οι Οσκαροεστεμμένες και κατσικωθείτε σε μιά μεριά να σας έχουμε μαζεμένες για τα σχαρίχια...
    σιχτίρ πιαστήκανε οι καλλίγραμμες γάμπες μου με το 12άρι από προχθές...
    άλλος Οσκαροεστεμμένος υπάρχει να συγχαρούμε,ή να τις βγάλω επιτέλους να βάλω τις παντοφλίτσες μου...???

    καλέ σχαρίκια είπα...???...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξέρω για τα ρημάδια τα μανόλο είναι άβολα....υπομονή,να φορέσεις και μια γούνα γιατί έβαλε ψύχρα...
      ευχαριστώ για τα σχαρίκια να είστε καλά,και στων παιδιώνε μας!!!φιλάκιαααααααα

      Διαγραφή
  13. οκ θα πάμε να φάμε στο ναυπλία παλλάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. αααααααα...μην ξεχάσω...από τα συμφραζόμενα αντιλαμβάνομαι ότι μάλλον είσαι βαθύτατα συγκινημένη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. τι στιγμές ειναι αυτές που ζούμε ...καταπληκτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν μπορώ να μαζευτώ από την συγκίνηση αυτό σου λέω μόνο....

      Διαγραφή
  16. επιτέλους αναγνωρίστηκε η αξία σου... από Παρτάλια; ναι, αγαπητή μου, έτσι ξεκινάμε όλοι και ανεβαίνουμε, συγχαρητήρια κουμπαρούλα, οσκαρικά και συγκινητικά/επιβραβευμένα lol

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επιτέλους δεν λες τίποτα κουμπάρε μου...θα ήθελα να με συνοδεύσεις εις το πάρτι διότι μην ξεχνάμε έχουμε κρίση με τον αρραβωνιάρη....

      χολιγουντιανά Lol

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια Χριστινάκι! Πέρνα κι από μένα. Χίλια συγγνώμη που σε ξέχασα, αλλά σε συμπλήρωσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ Λεύκη μου...έρχομαι στα μέρη σου...πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  18. απολαυστική η ανάρτησή σου.
    καλή εβδομάδα Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά μπλουζ μου,χαίρομαι που σου άρεσε...φιλάκια και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  19. απολαυστική η ανάρτησή σου.
    καλή εβδομάδα Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. χα χα το έγραψα δύο φορές.
    γι αυτό και για το επόμενο βραβείο, χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με ειδοποίησε η κατέ που πήρες κι εσυ το οσκαρ κι ήρθα να σου πω τα συχαρίκια γραμματέα μου!!!!! Εχεις χαιρετισματα κι από τη Γιωργία τη σφυρηλατιμένη ξέρεις εσύ!!!!!! Μπράβο και σ ανώτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ και τα δικά μου συχαρίκια βέβαια και για τα δικά σας βραβεία και όσκαρ....και τώρα πια θα πηγαίνω με το καλάμι μου στο σπίτι της κατέ και όχι με τα πόδια που πήγαινα παλιά καθότι έχω και όσκαρ όχι αστεία!!!
      στο πάρτι θέλω να έρθει και η γεωργία η σφυρηλατημένη!!!
      σου στέλνω ένα μεγάλο οσκαρικό φιλί!!!

      Διαγραφή
  22. Καλά,τι να σου πω,από μετριοφροσύνη...υπόγειο!!!:)))
    Πάντα τέτοια!!!Καλή εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαρακτηριστικό μου είναι η απόλυτη μετριοφροσύνη...χιχιιχιχιχ
      καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  23. Τι πάρτυ, ποιό πάρτυ, που πάρτυ> Ντύθηκα εγω? εφερα το μποά?
    εβαλα το λαμέ? το Λουμπούτιν? α, παπα, αργησα, άργησα....

    Οσο για σένα οσκαροστεμένη... δεν είδα φωτό με το όσκαρ στην κεφάλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χωρίς εσένα πάρτι δεν αρχίζει ζουζούνα μου....
      φώτο θα μπουν μετά την λήξη της βραδιάς!!!
      πολλά φιλάκια

      Διαγραφή
  24. Πάντα τέτοια Χριστίνι! Θα βάλω κι εγώ τη γούνα μου και καταφτάνω στο πάρτυ..δεν χάνω το χαβιάρι με τίποτα!
    Άκουσα και τις μουσικές..μμμ, μούρλια θα περάσουμε, χεχε!
    Σε φιλώ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. οκ το ξανάπιασα το υπονοούμενο, θα σου κάνω δώρο ταξίδι στα εξωτερικά..ικανοποιημένη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Εγω αγαπητη Χριστινα δε θα σας τιμησω στο παρτυ σας .διοτι ανακαλυψαν οι κεραιες καπου στην πολη ενα μαγαζι που αδουν μεγαλες δοξες του λαικου πενταγραμμου με μπροσταρη το λαικο ειδωλο Γιωργο Καμπουριδη με την συνδρομη του ετερου θρυλου Κώστα Μοναχου και της θεας Κατερινας Γρυπαρη.

    Αντιλαμβανεσαι οτι οι συμφωνικες και τα λοιπα ειναι υποκουλτουρα μπροστα σε τετοια προταση!

    Παρολα αυτα διατελλω απο βαθια συγκινηση και εγω(με κολλησε η Αθηνα) και σου ευχομαι τα καλυτερα για το μελλον.

    Υ.γ. Να ρωτηξω στο μαγαζι αν η αιθουσα διατειθεται δια κοινωνικες εκδηλωσεις για την περιπτωση που το ξανασκεφτεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έπρεπε να είχες ρωτήσει ήδη εφόσον τραγουδάει η κατερίνα γρυπάρη...περιμένω λεπτομέρειες για νεότερα για να δωθεί εκεί το πάρτυ.εύχομαι το κατερινάκι να μην έχει πρόβλημα με την μπέσυ....
      ξέχασα να σας πω πως είστε υπεύθυνος μενού...

      πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  27. Συγκινημένη...
    Βαθύτατα συγκινημένη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εντάξει...θα πάμε αύριο στο συμβολαιογράφο να σου γράψω το ένα χωράφι με τις κλημεντίνες και τα μέρλιν...ευχαριστημένη???

      Διαγραφή
  28. Δεν πρόλαβα να βγάλω το επίσημο ένδυμα,φράκο,ημίψηλο καπέλο,παπιγιόν και τα λοιπά,και να'μαι πάλι στο δικό σου πάρτυ αυτή την φορά.Σιχαρίκια και από εμένα καλή μου φίλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστώ λύκε μου,παίρνεις σπιρτοκουτάκι και σας περιμένω σε αυτή την λιτή τελετή!!!

      φιλάκια

      Διαγραφή
  29. Θαυμάσια! Φωτο όμως δεν θα δούμε? Ανυπομονώ!
    Φένια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. φωτογραφικό υλικό θα διαρρεύσει τυχαία στον τύπο μέσα στις επόμενες ημέρες!!!
      φιλάκια

      Διαγραφή
  30. Σου άξιζε καμάρι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Εντάξει ρε συ, Λάμψη από Μπεσσυ Αργυράκη! Δεν υπάρχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το τραγικό όλων είναι ότι βρήκα να έχω και τον δίσκο της λάμψης με όλα τα τραγούδια της σειράς....καλό ε?

      Διαγραφή
  32. το έμαθα και έτρεξα...και δεν είμαι για τέτοια!!!(τρεχαλητά!!!) πρόλαβα;πού;ποτε;τι ώρα;
    καλε είμαι καλεσμένη; να βάλω επίσημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πρόλαβες έλενα τζι μου,είσαι επίτιμη καλεσμένη βέβαια!!!!
      μεγάλα φιλιά

      Διαγραφή
  33. οκ...πάμε κατευθείαν τράπεζα για μεταβίβαση λογαριασμών...έφυγε καθόλου η συγκίνηση η όχι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ήρθαμε και εμείς!
    Που είναι το φαγητό, το ποτό, τα πυροτεχνήματα και οι εξωτικές γυναίκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε καλώς τα παρταλάκια...περάστε στο βάθος κήπος είναι όλα!!!

      άντε καλή μας διασκέδαση!!!

      Διαγραφή
  35. Έχω χάει επεισόδια, τραγούδησε η Μπέσσυ; Θύμησέ μου να κάνω ανάρτηση για τη γνωριμία μου με τη Μπέσσυ το 86!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εννοείται να το κάνεις ανάρτηση,με ενδιαφέρει πολύ να μάθω τι και πως...
      αλήθεια που ήσουν?με ρωτούσε η μπέσσυ όλο το βράδυ που είναι ο τρέμενς...

      πολλά φιλάκια αγαπημένε.

      Διαγραφή
  36. ΜΠράβο ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΙ μου ....γιατί δηλαδή οι αλλοι που τα παίρνουν καλήτεροι ειναι απο μας;;; δεν καταλαβα...εμεις ..το έπιασες ..εμεις λέω δικια μας εισαι ..θα λεμε εμεις να πέρνουμε λιγο απο την λάμψη σου και εμείς ..χα..χα.. καλήτεροι ειναι;;; σιγα τα αυγά.... εσύ εισαι πολύ καλήτερη..ετσι και να καμαρώνουμε...΄λεω..!!!!!φιλακια ..θα δεχτεις τωρα μια ντίβα τα φιλακια μας;;;;χι..χι..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σμαραγδένια μου πρέπει να έχεις καταλάβει ότι μπορεί να είμαι μια φίρμα,αλλά πάνω από όλα είμαι απλός άνθρωπος...χχαχαχχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχα
      την απόλαυσα πολύ αυτή την ανάρτηση είναι η αλήθεια αλλά και τα σχόλια όλων σας....
      πολλά φιλάκια στην λατρεμένη μου κρήτη...

      Διαγραφή